Alla inlägg under februari 2009

Av Marie - 20 februari 2009 17:42

Eftersom jag inte har något liv så blir det lätt att man bloggar en gång i timmen typ.... En polare vill ha med mig till birsta imorron på bilträffen, funderar starkt på att följa med nu, få komma bort från denna skit stad och från allt jävla skit som är runt omkring mig hela tiden och få träffa lite nytt folk, kan behövas!


Suck! 

Av Marie - 20 februari 2009 17:00

Det är natt och jag fryser,
fönstret står öppet och månen lyser
Jag kan inte förklara,
min vackra,
underbara.
Att jag måste gå
att jag måste gå
att jag måste gåå
att jag måste gå
Dina ögons forna glans,går ej
finna någonstans.
Och ditt hjärtas jämna slag,
som så tryggt fanns där en dag.
Har du lämnat och glömt bort?
Ja, din kärlek blev för kort..
Den blev för kort.
Det är dags natten vaknar,
och jag undrar vem det är du saknar..
Ja vad var det som gick fel?
Var allt du gjorde bara ett spel?
Dina ögons forna glans,går ej
finna någonstans.
Och ditt hjärtas jämna slag,
som så tryggt fanns där en dag.
Har du lämnat och glömt bort?
Ja, din kärlek blev för kort..
Den blev för kort.

Jag hatar KÄNSLOR när dom inte är besvarade!!

Av Marie - 20 februari 2009 12:28

Varför måste jag tänka så mycket, på allt negatvit, varför kan inte allt bara flyta på för engåns skull!? Börjar bli galet less på det här nu, vissa stunder kan jag vara hur glad som helst och allt känns verkligen skit bra, jahapp 10 min senare är allt skit igen?! Kan väl fan inte bero på ppiller igen, eller? Sist var det ju dom när jag mådde såhär.... men antagligen är det som S säger, jag håller på gå in i väggen med alla dessa negatvia tankarna ;s Och nej jag ska inte klaga något mera, får ta uti med det här själv på nått jäkla sätt, en vecka i svall med storebror kanske? :D


Snackade lite med F igår kväll, och vi har kommit på att vi är ap less på snön och kylan!!! Vart är sommarn? Vi vill ju bada och sola på väjabadet ;D Men den lilla fegisen vågar ju aldrig bada, utan ligger och "spänner" sig i solen istället ;o Men fick ner dig sist och du åker fan iår igen alltså *haha* Roligt att man kan vara så pass bra vänner efter allt som hänt :) Men som vi sa, vi är ett bra team och har alltid jobbat bra ihop :)


Ah igår spelade Timrå - Skellefteå, och som ni säkert vet tog timrå hem stor vinsten på hemma plan ;) Inte dåliga siffror heller, hela 8-0 till oss ;) Och på måndag åker vi till Timrå och kollar när dom spelar mot Frölunda =) så då kommer min röst vara sådär underbart "vacker" på tisdag när vi ska spela in filmen *haha* Äsch, bjuder å det!


Hoppar in i duschen!

Vi hörs när vi ses!

Av Marie - 19 februari 2009 22:08

När jag pratade med T i telen fick jag sms av en klasskompis som sa att min Dr2a uppgift låg ute för resten av klassen (dom läggs där när läraren läst och godkänt den) så var tvungen att kolla om det var rätt, och det var det. Hade fått sjukt bra feedback på det jag gjort också vilket värmer otroligt mycket. Känns mycket roligare att plugga då med, sådeså och att det är folk som verkligen tror på en (eftersom jag inte gör det skälv) dum som jag är *host*

En del av lärarens feedback..

"Först och främst vill jag säga att du tagit ett rejält kliv framåt och börjat berätta mer (i uppgiften) Det känns så kul att se den utveckligen och få ta del av vem du är"


Ne nu ska jag hjälpa M att hitta svar på fråga 10 :)


Herrå!

Av Marie - 19 februari 2009 18:35

Ja som sagt så va jag på stan med morsan, sen följde hon med mig hem så snackade lite osv. Sen hoppade jag in i duschen, och såklart så ringer T just då, haha inte första gången det händer ;p så jag fick kliva ur duschen för att svara, dumt att missa han _liksom_! ;D Aja så kan man också göra *haha*

Jo just ja, jag klippte luggen idag också, en praktikant ville göra det så varsego sa jag :b bild nedanför!

Vi ska iaf spela in filmen på tisdag, så då åker jag iväg och kommer väl kanske förhoppningsvis hem på kvällen :)

Nu göra annat, tjing!

Av Marie - 19 februari 2009 12:06

Jag har en fråga
om dig och mig
önskar jag våga
att ställa den till dig
jag har väntat länge nu
på att det ska bli jag och du
tror du att vi två blir ett
känner du att de här är rätt
kommer jag fråga
kommer jag våga
i mina drömmar
där är jag din
i mina tankar där är du min
jag har väntat länge nu
på att det ska bli jag och du
tror du att vi två blir ett
känner du att de här är rätt
kommer jag fråga
kommer jag våga
tror du att vi två blir ett
känner du att de här är rätt
kommer jag fråga
kommer jag våga
som om en tår blev till snö
som om en blomma skulle dö
som om jag aldrig älskat dig
så känner jag mig
tror du att vi två blir ett
känner du att de här är rätt
kommer jag fråga
kommer jag våga
tror du att vi två blir ett
känner du att de här är rätt
kommer jag fråga
kommer jag våga
kommer jag våga
kommer jag våga
tror du att vi två blir ett



Av Marie - 19 februari 2009 11:04

Igår kom Malin hit, blev film osv. Och jag lämnade in min uppgift med, trodde inte jag skulle hinna klart men det blev jag, dock tvivlar jag starkt på att den lär bli godkänd och det är bara för att jag är så jäla osäker just nu, på allt! =/ Och jag är grymt skoltrött, och bara tanken på att vi nyss börjat kursen gör en spy färdig. Men den är ganska intressant ändå, äsch jag vet inte vad jag babblar om!


Senare ska jag på stan med mammsen, hon ville ha sällskap så vad gör man inte :) Även fast det är 70 grader kallt ;o


Men shet vilket ointressant inlägg ;o jaja sköt om er vänner! :)

Av Marie - 18 februari 2009 17:15

Som jag sa igår så ville jag ha massa kommenterar om jag skulle lägga ut filmen, än så länge har jag bara fått två som vill att jag gör det vilket inte räcker! Men den är ändå inte klar för än i mars så ni har god tid på er ;)


ingen bloggdag för mig idag!


Take care! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards