Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Marie - 16 februari 2009 14:24

Försökte göra ett ryck och plugga, klarade av halva filmen och sen sket sig allt! Jag är så omotiverad så det finns inte. Och mycke tankar, ska jag fortsätta eller inte? Kommer jag verkligen orka med det här i ett år till, när tankarna verkligen förstör allt för mig. Varför känns allt så fel men samtidigt så jäkla rätt? ;( Jag tror att jag gått och blivit deprimerad igen, eller så har jag mina perioder vad det gäller skolan igen, och hur gör jag för att få tillbaka motivation? Nån som kan hjälpa mig, för jag blir galen av det här!


Men men, nått roligt? Svar nej!

Ps, ni karlar som hänger efter mig, kan ni bara lägga ner jag orkar fan inte med era jävla patetiska "romanser" jag är inte intresserad, har aldrig varit och kommer fan aldrig bli, så snälla ge upp nångång, sluta skicka massa mesiga sms, jag faller inte för sånt där trams ändå!


Aja, det här gick ju lika bra som alla andra gånger när jag ska blogga, så jag ska nog sluta skriva på ett tag, hör av mig när jag har nått vettigt att komma med!


Tänker på dig, positivt eller negativt går ju att diskutera!

Hejs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards