Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Marie - 10 februari 2009 20:09

Jo som jag sa så började vi en ny kurs idag - Droger,missbruksbeteenden och olika behandligsmetoder! Och det gick bra, och nu ska vi göra ett projektarbete och som jag säkert sa tidigare så ska vi jobba i en liten grupp eller enskild, och Madde,Midde och jag kör en grupp så slipper man stå där uppe själv och "leka duktig" haha, så vi har valt att göra ett arbete om "Tablettmissbruk" vilket kommer bli sjukt intressant faktiskt ;D Annars efter skolan har jag bara slappat, och pluggat lite.. vi har nämligen några avsnitt av "beroendet" vi ska kolla igenom och fastställa lite så är väl typ det jag gjort, och även städat lite =) får besök på torsdag så tyckte att jag kunde dra igenom lite snabbt idag bara så slipper man göra det så mycket på onsdag kväll ;D Nu har jag nyss pratat med T i telefon, du får mig alltid att må så bra :) sen ska vi ses på torsdag och kolla lite film osv, kul :D Hmm annars då, just nu sitter jag bara här och väntar på att AA ska börja typ! tråkigt att dom bara sänder det nu 1 gång i veckan :( 


Imorron ska man till morsan och tvätta, finns ingen ledig tid på ap länge här och hon hade ändå tid imorron så, perfekt! ;D 


Nene, nu har jag babblat klart för denna gång ;b

Take care ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards