Alla inlägg under oktober 2010

Av Marie - 27 oktober 2010 21:54

Som rubriken lyder, PLÅGSAMT!!

Denna jävla smärta, detta jävla pissväder.. Mina leder tar sån jävla stryk av detta väder, och vintern har inte ens kommit än :| hur fan ska jag överleva!? Det känns redan tungt, för  tungt.. De värker tamefan så jag vet inte vart jag tar vägen snart ;'(

Folk säger att jag är stark? De är folk som aldrig ens varit i närheten av denna smärta som jag känner dag ut och dag in 24 timmar om dygnet.. man måste vara frisk för att orka vara sjuk, jo jag märker det..


Men men, snart är det iaf helg och då blir det fest hos Myrén igen, och nu kommer hennes kusin också, ska bli kul att få träffa han också ;)


Nemen,  dö av lite kanske..

tjao

Av Marie - 21 oktober 2010 18:27

Vill börja med att säga Grattis Malin till flickan, äntligen tittade hon ut :)


Idag har jag varit på stan och fixat lite, fy fan va kallt de börja bli ute nu.

Samma fråga igen, hur fan ska jag överleva ÄNNU en vinterhelvete!! Det känns inte alls nå lockande, någon som vill hänga med utomlands? ;)


Annars har jag inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt och städat lite.

Somnade en sväng på soffan också, de va rätt guld! :)


Inge mer för idag..


tack för mig.

Av Marie - 20 oktober 2010 19:53

Jo jag funderar på att stänga denna blogg faktiskt, jag bloggar aldrig och folk verkar inte ens läsa detta så de känns rätt meningslöst..


Men bara därför kan jag slänga in ett litet inlägg..

Idag har jag varit på 7 års kalas, Go Celine fyller ju år, faster stora tjej :D <3

Följde med henne på ridskolan också, och de känns nu.. tål ju inte hö men hon ville så gärna att jag skulle med så vad gör man inte ;)

Blev en hel del folk, rätt kul när man träffar dom rätt sällan.. :)


Annars då, är nu arbetslös igen men anställning är på gång så de känns helt okej. Men samtidigt skulle jag vilja plugga igen, "Behandling pedagog med dubbel diagnos kompetens" en fortsättnings utb på PSB:n som jag nyss läst.. Men ska fundera på det iaf, utbildningen låter jävligt intressant iaf, ska bolla lite med mina f.d klasskompisar och se om de är nått att satsa på ;)


Nepp, få se om de trillar in lite kommentarer nu då annars stänger jag ner detta! :)


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards