Alla inlägg under november 2010

Av Marie - 28 november 2010 20:05

Idag har man varit på stan en sväng med mamma, va väl inte så mycket att se precis.. Och kallt som bara den vare också, nu är vintern verkligen här *usch* =(


Och jag mår väl inte sådär jätte bra, pga visdomstanden som jävlas tamefan hela jävla tiden så nu går jag på smärtstillande också!! Förhoppningsvis ska de väl lindra och bli bättre så jag kan äta som folk igen :)

Annars har de väl kanske inte hänt så mycket mer, just nu vill jag bara att de ska bli 31 jan så jag kan få börja flytta in nångång i nya lägenheten, är grymt less på att bo i denna igglo helvete nu, fan kallare lägenhet får man ju leta efter >_<


Ne nu ska jag ta och slå in mammas julklapp   

Pusshej!

Av Marie - 14 november 2010 19:50

Som rubriken säger, jag bara måste.. skriva av mig just idag.

Idag är det farsdag, idag är den dagen jag skulle vilja hoppa in i min pappas famn och krama om honom och få säga grattis, men det går inte :'(

Detta är en av dom dagar som jag bara gråter i min ensamhet, min saknad efter dig är så stor. Jag vill bara kunna säga grattis, jag vill vara i din närhet idag.

Detta är så jävla jobbigt, man ser familjer går ut och äta, ger sin pappa en gratiskram m.m - Jag känner bara orättvisa och saknad.

För många är detta en dag som dom knappt kommer ihåg, dom bryr sig inte.

Men jag har alltid gett min pappa något, iaf ett grattis men nu kan jag inte ens säga det. Visst jag kan, men hör han mig?


Jag har tänt en ljus som står bredvid mig, det ljuset brinner för min älskade pappa och det ska brinna resten av kvällen <3


Jag vill tacka min älskade mamma för att du finns och stöttar mig genom det otroligt jobba som jag genomgår just idag. Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3


Så vill jag tacka dom två mest underbaraste personerna i mitt liv, Malin och Sweetie, för att ni finns <3


Jag älskar dig Pappa, då, nu och föralltid <3 <3 <3

Du förblir min ängel, den vackraste ängeln på andra sidan <3


     Världens Finaste Pappa, Grattis     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards