Alla inlägg under juli 2010

Av Marie - 27 juli 2010 20:38

Som ni märkt så har jag inte bloggen som prio 1 längre, inte prio 10 heller för den delen ;)

Men en snabb uppd kanske ni kan få..

Har börjat på NHI (Norrlands handledar institut) där jag nu gör min praktik, började 19 juli, och första veckan var intressant och rolig. Men nu vete fan vad som hänt, det är inte ens kul längre..Dom dagar vi bara sitter på kontoret så händer det absolut ingenting, jag gör mer nytta hemma än där haha :p Men men, jag få helt enkelt stå ut tills den 18 oktober, söka mig vidare mot Sundsvall då förhoppningsvis, nu ska det fan bli av!

Annars har jag väl hunnit med att bli ett år äldre bla.

Och i lördags blev det fest för engångskull, va sjukt länge sedan så vi tog tag i saken och fest blev det alltid :) Ner i parken träffa vi på lite roligt folk m.m :)


Sådär!

Hweppe..

Bjussa på på bild också bara för att sedan i lördags.

Jag och Maja :)


   

Av Marie - 8 juli 2010 20:58

Jag har en vän, en vän som betyder mer än någon annan.

En vän som alltid finns där, men samtidigt kan vara så långt bort.

Men ett samtal bort och jag kan vändas från negativ till positiv, bara genom att höra din röst.

Jag har en vän, som jag kan skämta med om allt och som tar mig för den jag är.

En vän som jag aldrig kommer byta bort mot något annat, en vän som jag kommer behålla livet ut, och inget kan komma i mellan!


Du och jag, livet ut!

Inget kan stoppa oss, inget!

Tack för allt du ger mig, och allt du delar med dig.

  

Av Marie - 4 juli 2010 11:09

Äntligen är sommaren här :)

I fredags fyllde storebror år, och imorron fyller min kära mamma år :)

Fullt upp med födelsedagar i juli, men vad gör det? ;)


Igår åkte malin,Johan, Henke och jag till Birsta för lite shopping, jag köpte timråbyxor,timrå korthållare och en tröja och även en present till mamma :)

Och fick träffa Tompen en stund också :D

Är nöjd med dagen trotts värmen.

Fick även en grym överraskning igår, är så glad för eran skull och jag önskar er all lycka tillsammans :) <3


Kram!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards