Alla inlägg under april 2009

Av Marie - 28 april 2009 19:07

Hallåja! Dagen på jobbet har varit lugn som alltid, mest bara umgåtts, handlat och bara varit :) men dock när jag skulle hem från jobbet så står två tjejer vid ica, inte vilka tjejer som helst dock utan mina gamla elever från lillänget och sålde majblommor, så jag blev ju bara tvungen att köpa av dom :) Sen skrek dom "hejdå marie" hela vägen tills dom försvann haha ja herre gud, barn är för underbara :) Så nu har jag gjort mitt för detta år, köpt majblomma HAHA!


När jag kom hem så snackade jag lite med Micke och käkade och sen somnade jag, bra eller dåligt återstår att se ikväll när jag verkligen ska försöka somna hmm! Men men aja sånt som händer och jag bjud på´t idag :) Ikväll blir det andra avenyn och snack med Micke i telen några timmar (som det bruka bli) hann ju inte prata så mycket idag på jobbet såatte, får ta igen det nu ikväll istället när han spelat klart :)


Nene, göra annat!

Puss!

Av Marie - 27 april 2009 17:25

Grattis Moster :D har nyss kommit hem därifrån, träffa mitt yngsta kusinbarn Ella som bara är 3 veckor gammal, ur söt flicka *bild kommer nedanför när hon ligger i storebror Tim´s knä och myser ;)*

Så ringde kusin och grät, då har hon fått ett tredje njurstensanfall och ligger på akuten igen, tre gånger på mindre än en vecka :/ hoppas verkligen dom gör en sprängning nu snart så hon slipper dom där anfallen, gör ju så förbannat ont :( Men annars har dagen bara varit bra :)


Bilden längst ner är på Tim och Nick (Ellas storebrorser som kollar på tecknat) så söta så! :)


Av Marie - 26 april 2009 19:26

Hm jo precis ^o) bäst man inte säger nånting har jag märkt haha doh!

Äsch helgen har väl varit lugn som alltid annars, varmt har det varit *gillas* Annars vette fan, öppnar man käften är det fel, och är man tyst så är det också fel? haha ja vissa är bara för mycket ibland! Less på tjatet, gnället allt! Fan kan ni inte bara låta mig vara, vill leva livet - inte vara instängda med er!

Ju mer ni håller på ju mer sugen blir jag på att dra till värmland, och hoppas ni mår jävla bra när jag en dag flyttar härifrån, då kan ni tjata på någon annan som bryr sig istället ,för jag gör det inte :D Så shut up!



Av Marie - 23 april 2009 21:00

Grattis kusin, hoppas du har en bra födelsedag.. iofs så vet jag att du haft det men ;) Happ, jobbat idag. kvällen men slutade lite tidigare fanns inte så mycket mer att göra, dagen har gått riktigt snabbt och jag klagar inte =) fått mycket skratt idag och det behövs alltid, kul att jobba med vikarier som man känner sedan kramfors tiden :) Och jag hoppas stöd gänget har det underbart i svall nu :D


Tre ord räcker - killar är skit!


Pusshej! 

Av Marie - 21 april 2009 20:56

Grattis Fredde på 29 års dagen;)


Bye! 

Av Marie - 20 april 2009 18:14

Nu har jag verkligen gått in i väggen och kroppen har sagt ifrån nu.. Så jag kommer ta ett break från bloggandet ett tag nu så sköt om er!

Av Marie - 19 april 2009 20:00

Nu har folk börjat "gnälla" på att jag skriver för sällan hehe, får väl försöka ändra på det då! Och vissa vill att jag ska skriva något roligt, vad det nu kan vara? Mitt liv blir inte roligare än såhär faktiskt, tror jag ;) Nemen, ehum 2 veckor kvar på lian nu, sen åter till skolan en sväng och sen sommarlov, göttans! Då bär det nog av till värmland som det ser ut som, skönt att komma härifrån :) Annars då, helgen har varit relativt lugn faktiskt.. mår inte så bra i kroppen så lika bra att hålla sig inne tills man ska till läkarn :)


Nu har jag nyss tränat = livet <3 ;)  Så nu ska jag väl bara vänta på att filmen ska börja och sen blir det att dejta kudd´n!


Sköt om er! 

Av Marie - 16 april 2009 23:44

Gonatt folket!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards