Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Måndag.

Av Marie - 12 mars 2012 10:35

Ny vecka - nya bekymmer! Eller? Sitter med morgonkaffet i vanlig ordning. Min bästa vän har varit här hela helgen, så kul att få rå om na lite när vi ändå bor 4 mil ifrån varann. :( Men nu har hon iaf åkt hem och jag ska väl ta och, skaffa mig ett liv? Ne, jag vet faktiskt inte. Inget på schemat idag förutom ut en sväng. Lär ju dock blåsa bort i denna storm, buh!

Vi såg som säkert många andra på Melodifestavalen, och jo jag vart besviken! Loreen? Hjälp, vart har hon tagit sina danslektioner, usch!! Tacka vet jag Danny, han hade iaf ett riktigt snyggt dans nummer och hans röst, är helt fucking underbar! :) <3 


Jag lägger upp tavlan i ett senare inlägg.


Hoppas ni får en fin dag. :)


Marie

 
 
Ingen bild

Myrén

16 mars 2012 01:06

Jag saknar dig! ='/ (L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 maj 2012 13:18

Hellu... Här sitter jag med mitt kaffe, har redan vare och handlat och tvättat klart för idag och klockan är ju inte ens halv två än.. Duktig som faen jag! ;)  Onsdag idag, blir nog mest bara lugnt under dagen och sedan tar jag med mig K ut på en b...

Av Marie - 22 maj 2012 13:58

Dåligt med uppdateringar här, tur man inte är nån bloggerska på riktigt ;)  Känns som att man aldrig har nånting att blogga om längre ändå, eller jo men de är heeemligt!! Men snart, ska vissa nyfikna individer få reda på vad som händer. ;) - Eller ...

Av Marie - 9 maj 2012 10:59

En överraskning åt er, en heeelt underbar sådan. Men tror jag drar ut på de ett tag till ;)    /M ...

Av Marie - 12 april 2012 13:21

Känner mig riktigt sliten idag, vaknat flera gånger inatt så har sovit väldigt oroligt (men jag vet vad de beror på) men de tär på kroppen dagen efter. Har iaf hunnit med lite ärenden på förmiddagen, och nu sitter jag halvdöd här vid datorn och klick...

Av Marie - 10 april 2012 10:44


Vilket fint väder vi fick idag, regn?! Så de blir nog till att vara inne, städa upp lite efter påskhelgen. Eller så får de vänta tills imorron. Håller iaf på att tvätta nu så nån nytta blir de gjort idag iaf. ;) Idag ska jag nog inte göra så mycket...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards