Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Marie - 3 februari 2009 16:16

Kan börja med att säga att flytten gick bara bra, kom in i lägenheten igår. Alla möblerna kom runt 12 tiden, och ett jävla jobb vare. Plus grejor ÖVERALLT xD haha! M och J sov över här inatt för att vi skulle hinna bli klar med allt, vilket vi även blev! Eller ja, idag när jag var på skolan så höll dom på och greja här, och när jag kom hem var det helt rent här, sjukt skönt och ett stort tack till dom båda :) och alla inflyttningspresenter, tack (a) Men nu är man inne och det känns skönt, dock saknar jag wilmis =( men men, det tar väl sin tid att vänja sig utan henne, om jag nu inte tar henne hit till slut ;D

Aja, annars då. nu sitter jag typ bara och glor film och tar det lugnt, är så sjukt trött så det finns inte, så less på mina sömnproblem! Vette fan hur jag ska få tillbaka min sömn :/  Men men, blev godkänd i psykologin och det känns iaf otroligt skönt. Nej nu dags att röra omkring lite här.


Ta hand om er, Kram på er! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards