Alla inlägg under december 2010

Av Marie - 31 december 2010 19:44

Jag har inte bara en bästa vän utan tre som har en stor betydelse i mitt liv - Malin, Madde och Thomas =)


Malin!

Vi blev bra vänner nästan direkt 2003 när vi började i samma klass på BF =) Vi har många fina och roliga minnen tillsammans och det kommer bli fler, vi delar både skratt och tårar, jag kommer alltid finnas här för dig när du än behöver mig :) jag kommer alltid älska dig gumman <3



Madde!

En stört skön tjej som jag började umgås med när vi båda bodde i Kramfors. Vi hittade på en hel del sjuka saker, tex att dra till Pite över en natt bara sådär :p Har så mycket roliga minnen tillsammans med dig och fler ska de bli. Är otroligt glad att vi fått tillbaka kontakten igen trotts alla dessa mil i mellan oss :) Du är som en storasyster för mig och jag saknar dig så otroligt mycket. Jag älskar dig vännen <3



Thomas!

Bättre killkompis går nog inte att hitta, att veta att jag kan prata med dig om allt känns underbart skönt, du har hjärtat på rätt plats :)  Trotts allt som hände innan så har vi ändå skit bra kontakt och jag är glad för det och jag vill aldrig förlora kontaktet med dig igen. :) Jag kommer alltid finnas för dig när du väl behöver mig vännen. Kram <3

Av Marie - 29 december 2010 21:32

Vaknade rätt sent i vanlig ordning eftersom jag somnade imorse runt 9. Sen kila jag iväg till mamma som ville bjuda på middag, mycket trevligt =) Sen ringde Brinken runt halv 5 och ville att vi skulle visa lägenheten kl 17 så det blev jävligt stressigt men jag hann. Så nu har man haft några visningar och alla verka vara intresserade =) Så nu är det dags att börja packa så man hinner med sig, för snart börjar sambo livet och jag ser verkligen fram emot det =)


Nu surrar jag med sötMadde i telen och ska fortsätta vara social =)

Det var min dag!

Kram påer!

Av Marie - 15 december 2010 15:37

Ja vad är kärlek? Ska jag vara helt ärlig så.. det undrar jag också!?

Av Marie - 14 december 2010 18:15

Kycklingfile, ris och beasås!

voj voj, långt inlägg!   

Av Marie - 13 december 2010 16:07

Mina föräldrar flyttade ifrån varandra 2007.


Jag skriver om dom båda för sig.


Mamma


Hon har alltid funnits där för mig när jag än har behövt, men även vi har haft våra stunder när jag var i tonåren (vilket lär vara ganska vanligt). Men jag har enbart fina minnen av mina mamma. Jag har alltid vetat att jag kan luta mig mot hennes axel om jag känner att jag behöver gråta, och få stöd. När jag har haft det som jobbigast med min sjukdom är det hon som funnits där och hjälpt mig fram, framåt i livet. Utan mamma och hennes stöd, hade jag aldrig varit där jag är idag. Hon stöttade mig när pappa gick bort, hon gjorde precis som man ska göra, hon lät mig få sörja ifred, men hon fanns/finns alltid där :) 

Jag älskar min Mamma <3


Pappa


Min älskade pappa, som vi busat och haft de kul när jag var liten. Alla träningar och han kört mig till, fram och tillbaka. Jag är evigt tacksam för hur mycket han ställt upp för mig under min tonårs period, även fast jag var sur och tvär den största delen av tiden. Men han försvann från oss 2008, då orkade han inte kämpa imot hjärt kampen längre. Jag har alltid sett upp till dig och det gör jag än idag. Han kommer alltid vara min hjälte, och minnena jag har med min pappa är helt fantastiska och jag glömmer dom aldrig.

Jag älskar min pappa lika mycket då, som jag gör idag - föralltid <3


Dom är mitt kött och blod, utan dom hade jag inte funnits idag. Jag älskar er av hela mitt hjärta - föralltid <3

Av Marie - 12 december 2010 21:03

Min första kärlek var Marcus. Vi blev tillsammans när jag var ca 15 år (tror jag) haha.Och var väl tillsammans i ca 1 år. Vi  träffades genom att han började skriva till mig på first clas, på den tiden hade vi det i skolan. Så vi surrade lite där och jag hade ingen aning om vem han var, han gick då försa året på ådalsskolan. En dag när vi hade haft idrott så stog han utanför med en av mina polare, så jag hejade lite snabbt på polaren och sedan fick jag höra att det var Marcus som stog breve. Han kom iaf hem till mig en kväll, och det var då vi blev tillsammans. :p


 

Av Marie - 11 december 2010 18:10

20 juli 1987 var dagen jag föddes, jag var otroligt liten redan då.

Jag var lugn men samtidigt hittade jag på mina hyss då och då, en sak som va mitt "intresse" var att krypa till en byrå som vi hade i hallen när vi bodde i huset i kramfors, där slet jag ut alla mina kläder och skulle klä på mig, men ingenting kom på rätt plats men ;)


Jag var otroligt blyg när jag var mindre och började skolan, jag vågade aldrig ta någon plats men det löste sig efter några år när jag började på gudmundråskolan, då började jag ta mer plats och jag hördes. Började umgås med "Kockie" och blev "hiphopare" med det "coola" gänget *skrattar* i 8an började jag snusa och trodde väl att det var coolt eller något. Jag var en bråkig liten Marre på högstadiet, skolkade och käftade mot lärarna, vilket ledde till "prat med rektor" och vad han sa gick in i ena örat och ut i andra. Usch vilken satmara jag varit ;) Började gymnasiet på Ådalsskolan - Barn och fritids programet 2003, där skötte jag mig perfekt (oftast) och mötte även min underbara bästa vän Malin, och henne umgås jag med än idag :) Tog studenten 2006, och började jobba lite som personlig assistent. I April 2007 flyttade jag till Sollefteå och fick anställning på Anthill och jobbade i kundtjänst för Telenor, där jag inte trivdes alls så där blev jag inte långvarig :b 2008 påböjade jag min Behandlings Assistent´s utbildning, och i maj 2010 tog jag min examen :)


Det får nog räcka sådär så länge :)

Av Marie - 11 december 2010 18:09

Tror att jag ska börja göra denna, så har jag det jag gör ett tag ;)


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards