Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Marie - 13 februari 2009 11:10

jaja, den dagen har jag nog varje dag! Alltid är det nånting som inte går som jag vill såatte! Nyss kleve upp, ska snart hoppa in i duschen sen kommer släkten *blä* vill vara själv och få tänka ifred, men men förstog att det skulle bli såhär när jag flyttade så :) Aja, blev lite tjaffs igår i klassen på våran diskution (trodde vi) men då hade människan bara skrivit fel namn, arg blev vi! så hoppas hon rättat till sitt stora fel nu och bett personen om ursäkt! haha.

Snackade med M i telen inatt, och vi kom på att vi har banne mig snart sommarlov och det betyder 2 månader ledig tid, tro du man längtar lite eller? Sen i tvåan har vi typ bara 1 kurs sen lia i 19 veckor sen klar :D


Får hålla tummarna på att polarn kommer in på utbildningen nu, och du kommer inte ångra dig *eller nått* ;b


Ne göra annat!

blä hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards