Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Marie - 5 februari 2009 10:10

Oj, när jag la mig i sängen igår kväll insåg jag att "va fan jag glömde blogga idag" jaja, då hade jag redan stängt av datorn och hade verkligen ingen lust att kliva upp från mitt varma täcke ;) Men men, nu är jag igång igen!


Igår: vaknade rätt tidigt, åt frukost.. hör och häpna, MARIE fick i sig frukost. Första gången på 22 år *skrattar* Sedan gjorde jag mig iordning och sedan kom mammsi hit. Vi hade bestämt oss för att gå ner på stan och handla lite tillsammans, och så blev det! Jag handlade lite små saker till lägenheten och hårfärg, så vi gick hem till mamma sedan så att hon fick färga håret på mig, jag har inte lärt mig det där än, har för långt hår för att kunna göra det själv! Sedan när jag kom hem fick jag ett trevligt samtal så vägen blev automatiskt kortare, tror jag! (a) 


Idag, nyss klivit upp och även hunnit lägga mig igen (i soffan) kollar lite på tv och skriver här så att ni har något att läsa :) Mår inge vidare bra idag, ont i magen (månadseviga helvetet) och smärta i huvvet, en kompis från svall ska komma idag så jag hoppas verkligen jag mår bättre, vill inte ställa in det :( men men, nu ska jag sluta pladdra för denna gång och önska er en underbar torsdag! :)


Kram på er! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards