Alla inlägg under februari 2009

Av Marie - 28 februari 2009 19:43

Jepp nu blir det iväg och fira Timrås plats i slutspelet :D Så jäävla underbar..

Modo? Vad ska man säga..HAHA jävla stolpskott, trodde dom seriöst att det skulle bli slutspel för dom eller? Nono, väx på er så syns vi nog nästa säsong *hånskrattar*



TIMRÅ TILL SLUTSPEL!!! :D


Av Marie - 28 februari 2009 16:40

Uscha, fick nyss veta att en barndomskompis avlidit i Frankrike, han försvann i söndags och idag hittade polisen honom i en flod! Vi var grannar när vi var små och vi lekte alltid massor med Dennis och J, hade snöbollskrig och byggde snökojor :) Träffade dig förra året på stadsfesten, och nu? Nu är du borta, det känns konstigt, overkligt.. Du var en social och omtänksam person rakt igenom och du hade kommit så långt i din karriär, cirkus och allt kul och du cyklade alltid på din enhjuling genom stan och bara log och visade hur stolt du var :)

Jag är tacksam för dom år jag fick med dig.

Vila i frid Nils, även fast jag har svårt att tro att det var det här du ville =/

Hoppas du får det fint, vi ses på andra sidan vännen.

Du är saknad! 

Av Marie - 28 februari 2009 15:04

Sådär, nu har jag nyss haft främmande, trevligt trevligt :) som ni ser så har jag en ny bakgrund här och med det vill jag tacka min underbara goa vän Crille som gjort denna åt mig :)


Jo, som jag skrev tidigare så blev det ingen utgång? ÄNDRADE PLANER!

Jag ska ut, det här har varit bestämt i en månads tid och eftersom jag känner mig bättre och inte behövt tagit någon medicin idag så blir det att jag följer med ut, behöver fan komma ut alltså. Så jäfla keft att sitta här och bara tänka på allt skit :D Och blir jag sjukare så får jag helt enkelt skylla mig själv :)


Nu är ni uppdaterad!

Baabaaj :) 

Av Marie - 28 februari 2009 10:46

Jahupp känner mig fortf inte pigg alls, förkylningen är kvar och huvve dunkar som aldrig förr! Vet ni hur less jag är på denna skit nu, och alla jäkla mediciner man måste ha koll på, fy fan! Jag ville ju ut ikväll, men det får man inte nej! Blir galen på det här. Grannen väckte mig, ARG! Tog upp pluggandet igen bara för att, så jag inte hamnar efter alla andra. Men känner mig fortf för omotiverad, men får snart tillbaka krafterna ;)


Jo just ja, har iaf fått tillbaka en grymt bra kontakt med mitt gamla ex, hur underbart som helst och vi kan verkligen prata om ALLT! Men han gjorde mig förvånad genom att säga att jag fortf betyder för honom, jag menar det här var ju ett tag sen (a) men som sagt är det jävligt skönt att vi har fått tillbaka våran kontakt,för den va inte lik någon annans :) kunde sitta hela nätterna i telen och bara prata om timrå tex, och hur GÖTT är inte det liksom? ;) Och att han va på timrå matchen i måndags och vi missade varandra haha :b Nemen du vet att jag alltid kommer finnas bakom och stötta dig vännen, och du.. som vi sa så ska vi aldrig ge upp, vi ska kämpa oss igenom all skit och segra tillsammans! :) Du har min axel, när du än behöver den! dvd :)


Nehep, nu ska jag hopp in i duschen och göra mig klar för besök!

Babaaj :)

OJ!

Av Marie - 27 februari 2009 10:00

Jag har inte varit hemma sen jag bloggade sist, har hänt lite saker som gjorde att jag behövde ha uppsyn av folk.. Inget jag vill ta upp här, och vill ni veta så får ni fråga mig personligen :) Så nu käkar jag en hel drös med olika mediciner, hoppas det hjälper nu för det där va inge trevligt :( Usch usch, men kanske ska säga "peppar peppar" istället? jag lever ju ;o Jaja!


som sagt, vill ni veta så får ni ta det med mig så kanske jag tar mig tid att berätta. Här kommer jag dock inte skriva det.


Babaaj :) 

Av Marie - 25 februari 2009 13:14

Vaknade kvart i 7 och gick inte somna om pga förkylningen, 100 ggr värre idag och jag vill bara dö! Så jävla jobbigt. Somnade en stund innan mamma kom iaf och det behövdes. Kollade lite på tv och försökte fika men inge kul när man inte känner någon smak! Sen när hon gick hem tänkte jag att jag skulle försöka sova lite vilket inte alls gick, då kom nysattackerna istället * suck * Vill inte vara med nå mer, stanna jorden så jag får hoppa av :'( Fan skulle jag bli sjuk just nu för, kramm på lördag och jag vill fan dit! Har ingen ork till att skriva heller, allt känns meningslöst sen jag fick de där beskedet igår, fan allt rasade...jag som trodde jag börjat må bra psykiskt men ICKE! Att folk orkar hålla på xD


Ikväll får man förhoppningsvis besök, mys! Orkar inte sitta här ensam finns fan ingenting att göra ändå.. blä på allt!!

Pusshej/Sjuklingen!

Av Marie - 24 februari 2009 20:46

Fick detta ämne av Malin: Kärlek!


Jadu, vad ska jag säga om det ämnet? Den kan vara hur underbar som helst i vissa stunder, medans den kan vara otroligt tung och jobbig också. Sen finns det folk som utnyttjar ordet kärlek, säger en massa saker bara för att få folk på fall, och när personen står där och är galet kär så vänder dom ryggen imot och går sin väg! Ja det finns all sorters kärlek, vissa tar kär och andra lek! Själv har jag haft rätt så bra, verkligen kunnat ge och ta i mina förhållanden även fast jag är den som "lessnar snabbt" eller hur man nu säger :) Men bara dom ger mig lite distans så brukar det funka rätt bra faktiskt. Men nu, ligger den verkligen på is för min del :) Kanske är skönt på sitt sätt, men samtidigt saknar man någon som alltid finns där, någon man kan öppna sig för och som bara är ens egen, men men får vänta och se om  drömprinsen dyker upp och tar mig för den jag är (a) Men jag är även jävligt kräsen vad det gäller sånt där, otroligt kräsen! Men det kanske är bra på sitt sätt också, jag vet inte!


Men får tacka Malin för ämnet och du vet att jag älskar dig gumman <3

Av Marie - 24 februari 2009 20:25

(Folk får ge mig ämnen jag ska skriva om, bara för att) Här har vi ett:

Tommy: Arbetslösheten!


Han ville då att jag skulle ta upp allt ang arbetslösheten som vi har här över landet just nu folk blir uppsagda till höger och vänster som han säger, och jag håller verkligen med honom. Man hör bara fler och fler som får gå från sina jobb. Han själv blev av med jobbet förra veckan *om jag förstått det hela rätt* Och ungdomarna som dom lovade massa jobb? Vart finns dom där lovade jobben som skulle finnas då? Nån som sett till dom? Nej inte vi iaf, och om så är fallet så kan ni ju slänga över en kommenterar om vart dom där "alla jobben" finns, vore intressant att veta! Massa lovande men det blir tvärtom, är det inte likt M så säg! Vilken hade inte förstått detta? Jaja, vad säger man så jävla tragiskt att det ska behöva bli så att varannan svensk går arbetslös snart! Inhoppade vän som säger: Det är förjävligt. Jag håller med!


Och detta är MIN åsikt, så kom inte och säg imot mig för det är så otroligt onödigt nu! Babaaj! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards