Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Marie - 8 februari 2009 23:50

Som ni redan vet så har Malin varit här hela helgen :) och ikväll kom J hit så vi kollade lite film, det blev made of honor.. faktiskt jävligt bra film :) Dom åkte nyss så nu sitter man ensam, jävligt skönt på ett sätt men tomt genom att man inte har någon att snacka med, därför får jag väl skriva av mig lite här då! Min hals är fortf inte bättre, men febern har dämpat sig lite. Så jag hoppas verkligen jag får sova inatt. Funderar på att dra igång en till film, eftersom Malin ville att jag skulle hålla mig vaken tills hon kom hem så vi kan snacka lite på msn.. men frågan är ju vad jag vill se, äsch det återstår att se :)

På tisdag börjar vi våran nya kurs i skolan, "Droger och missbruksbeteende" på ett sätt kan det bli jävligt intressant samtidigt som våran studieplan såg förbannad jobbig ut, massa inlämningsuppgifter + ett projektarbete! Men jag och M (klasskompis) ska köra ihop vårat och köra en liten grupp istället, eftersom redovisningen ska hålla på i 20 minuter.. HALLÅ ska JAG snacka inför 23 pers i 20 min? Vad ska jag då babbla om liksom, jag hatar att stå och snacka inför massa folk, aja får se hur det går.. M är likadant så, vi får göra vårat bästa och se om det går vägen ;)

Fick även veta igår att en klasskompis hoppat av, vilket är ganska tråkigt när det försvinner folk! men men, orkar man inte/klarar inte av all press så gör man nog rätt genom att hoppa av! Än har jag inte fått den känslan, men därimot hört många i klassen som fått den, men jag kämpar på :) 

Ne nu ska jag nog sluta babbla, och se om man kan göra någon nytta istället.


Take care, kram på er!  

Av Marie - 8 februari 2009 14:40

I torsdags kom Malin hit, vi gick ner på stan och handlade lite och sen gick vi hem och började städa och tog det lugnt. I fredags så åkte vi till kramfors en sväng på kvällen med JO, var hyffsat dött men Malin skulle hämta sin laddare sen snurrade vi bara runt lite och åkte hem.. Och igår (lördag) så slappade vi hela dagen och sen kom J hit så vi kollade lite på melodifestivalen och en liten stund på wallander, sen åkte vi ner till Kramfors och snurra med C, sen in till han och drack kaffe och hittade en skit sött katt, vid namn Zlatan haha :p

Var skapligt dött i kramfors igår också, och jag lyckades bli sjuk såklart ;s ligger här nu med feber, ont i halsen och världens jävla huvvevärk :( så det blir bara att vila idag och se om man mår bättre tills imorron när man ska iväg till mamma.. 

Aja ska vila vidare nu jag!

Take care.. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards