Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Marie - 12 februari 2009 22:15

Fan så äckligt jävla lat jag varit idag då, inte ens kollat på en enda dokumentär och har inte ens varit in på FC idag och kollat! Har nog tappat motivation igen, men men ska snart till Kfors och informera om utbildningen så måste nog ta tag i detta om det ska bli bra ;) Men jag och M är ju "proffs" som hon kallar det så får väl visa det då.. man kanske ska göra ett ryck eller 3? *segt*


Imorron kommer massa folk hit igen, då vet dom vad dom har att göra iaf! STÄDA! för som jag sa tidigare så hade jag städat, haha och marie har även dragit fram igen ;/ jag är sanslös! Snart kommer mina böcker också förhoppningsvis som vi måste ha till denna kurs, då blir det ännu mer kaos. tro jag ska anlita en sån där "städmanick" åt mig, nån som är villig? *haha*


Nej nu ska jag sluta för idag!

Najti najt på er!

Av Marie - 12 februari 2009 17:12

Vaknade runt 10, klev upp och gjorde mig iordning (host) och gick iväg till mamma, skulle hämta lite tvätt som jag glömt! Sen följde hon med mig hem, drack kaffe osså bytte jag gardiner i köket! Sen när hon kilat så städade jag upp lite här, tror att det behövdes.. skolböcker ÖVERALLT! ;D *plugghäst* haha.. Aja nu har jag iaf nyss duschat, sitter och snackar lite med Malin på msn!


Ne men det här va inge roligt idag!

Hade bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards