Alla inlägg under februari 2011

Av Marie - 26 februari 2011 07:47

Ja, det kan man verkligen säga att jag är.. strax före 7 väcktes jag, av en karl som skulle iväg på träningen (hmms), på en lördag av alla jäkla dagar också.. jaja, va bara att kliva upp när han gått, va ingen mening att ligga kvar i sängen när jag ändå inte somnar om.

Ska försöka få nånting gjort idag iaf, vad vet jag inte! Svärföräldrarna kommer och hälsar på senare idag,jag får helt enkelt se vad jag fördriver tiden med idag ;)


Annars har det väl inte hänt såå mycket sen sist, tror jag ;)


tjing!

Av Marie - 20 februari 2011 22:52

I den finns allt möjligt som jag inte tänker dela med mig här :)

Av Marie - 2 februari 2011 22:06

Jaaaa äntligen är vi inne i lägenheten, och inga ord i världen kan beskriva hur underbart det är. Dock kommer vi inte in i källaren (än) eftersom dom som bodde här innan inte tagit bort sitt lås, väntar fortfarande på att vaktmästaren ska ta och knipsa av låset, väntat sedan i måndags bara hmm.

Nu väntar jag på att sambon ska komma hem från fotbollsträningen, då blir det kvällfika + film, sen natten :)


hejs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards