Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Marie - 15 februari 2009 20:59

Finns en hel del tankar som snurrar i huvvet på mig, vet varken ut eller in! Känner mig osäker på det mesta faktiskt, även på mig själv! Vet inte varför jag skriver, eller vad jag vill få ut av detta inlägg men jag bloggar inte för eran skull utan för min egen. Och vill ni inte läsa så är det helt upp till er!

Därför slutar jag skriva nu! 

Baj baj :)


Av Marie - 15 februari 2009 18:07

Fredag!


Malin kom hit, ovanligt va? haha iaf så gjorde vi inte direkt mycket, tog det lugnt och sedan åkte vi iväg på "site saaing" men det där förstår inte ni läsare och jag orkar inte skriva om det heller så :b Aja men det fick duga!


Lördag!


Malin fortf kvar, vi städade lite och tog det lugnt.. Sedan kom T hit så vi följde matcherna och sedan kollade vi på film och Melodifestivalen, men som vanligt blir det aldrig som jag vill :( Men men, vi började kolla på saw1 men alla tre blev typ skit trött så vi gick och la oss istället :) Och idag har vi bara kollat på tv (och film) sedan åkte T hem, och bara nån timme efteråt kom brorsan m.familj så jag har busat med barnen en massa, och Celine har tappat sin första tand :D Ikväll blir det bara lugnt, måste nog plugga men jag har ingen ork, blir väl att kolla beck också innan man lägger sig :) Aja, sköt om er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards