Alla inlägg under oktober 2009

Av Marie - 29 oktober 2009 10:17

Det kändes bra för dig att leka med mina känslor

jag hoppas du njuter!

Det kändes bra för dig att leka med mitt inre

jag hoppas du njuter!

Du gjorde allt för att få reda på vad som låg bakom mina ärr

Nu när du fått veta så är jag inte intressant längre

jag hoppas du njuter!

Du är så feg, så jävla feg

att du inte ens vågade berätta för mig hur det låg till.

Istället fick allt rinna ut i sanden och jag fick stå där och se på

medans du spelade ditt spel, lekte med mitt inre.

Men jag tänker inte sitta och se på mer.

Jag kan leka tillbaka, på samma sätt som du gjort med mig men

med hårdare slag!

Jag hoppas du njuter!


Ditt spel är slut, du drog fel lott denna gång!


Av Marie - 27 oktober 2009 17:31

Idag hade vi föreläsning med en av lärarna om sorgbearbetning ( hennes version ) det var riktigt intressant, samtidigt lite jobbigt! Dagen annars har varit riktigt bra faktiskt, sov kanske lite för lite inatt men det gick ;)

Hostan jag lyckades dra på mig igår är fortf kvar, även fått feber - Svinis? *haha* Matte och Marre är svinisar! ;D


Har bara vilat sen jag kom hem, och läst lite på projektarbetet så det sitter tills nästa vecka (?)


Ne fan, nu måste jag vila mig frisk. Jag ska verkligen ut i helgen, hur svinig jag än är haha..


Men juste ja, vettni va? Jag har en 'hemlig' beundrare, kolla denna tatto som sitter på hans arm ;)


 


Jag gillar den grymt mycket, så jäkla snygg! ;D

Hweppa!

Av Marie - 26 oktober 2009 12:34

Vette fan vad jag ska skriva om, gillar inte att blogga på svenska längre eftersom jag har sååå mycket ilska inom mig som bara måste ut, och då är bloggen så bra ;) och bäst av allt är nog att folk inte fattar så mycket av det!

Denna vecka är det massa plugg, sista uppgifterna ska in nu denna vecka och sen kör vi innevecka (usch) Och v.46 drar vi iväg på LIA, ska bli skönt att komma bort från allt plugg :)

Och i helgen hoppas jag fan på fest och utgång *hoppas hoppas* skulle ju sitta såå bra ;D

Men jag skippar nog två dagars, blir ju bara helt fel på lördagen *stirrar på M* ;)


Ne om jag kanske skulle ta och, bege mig härifrån en stund!


Pusshej :)

Kan slänga in nån bild bara för att också, vet att det uppskattas från vissa *visslar*

     

Av Marie - 25 oktober 2009 21:03

Menen omalla tavallani, en välitä tästä nyt!

Olet tehnyt, kiitos minulle.



      

Av Marie - 25 oktober 2009 14:00

Ei ole, miksi et voi pitää kiinni totuudesta,Mitä helvettiä te estää minua, mitä olen tehnyt sinulle?
Saan helvetissä ei mitä olet tekemässä, selittää?
teet kuten minä tiedä mitä, et kuinka paljon se sattuu.Pyydän vain, että sinun pitäisi olla rehellinen minulle,
mutta et voi edes kuulla teiltä, oletteko vakavasti sitä mieltä, että istun täällä ja odottaa,
voit olla kypsiä ja voi puhua minulle? Toki voin odottaa, mutta te ansaitsette helvetissä ole!
kohtelet minua kuin paskaa, tärkeintä saat siitä, mitä haluat sanoa, niin se on hyvä.
Mutta entä minä? kun tulen kuvaan? En tahdo edes olemassa sinua enää, miksi et vain olla rehellinen ja kertoa totuus?
Ongelmia sinulla on, että otat liikaa itsestään selvyytenä, olen odottanut sinua, ja nyt saan paskaa takaisin! Kiitos niin vitun paljon.
En ole oikeastaan mitään merkitystä sinulle, niin voit olla rehellisesti kertoa minulle!!!
Ikävä kyllä, et näytä ymmärrä, kuinka paljon pidän sinusta, kuinka paljon sitä minulle. Et vain saa minut niin surullinen.
Muistan kun kysyin et missä olet ollut koko elämäni ajan? Nyt tiedän tarkalleen missä kaikki muutkin olivat idiootteja.
Liian lähellä minua, valitettavasti! Toivottavasti olet onnellinen nyt, IAF, ja että sinusta tuntuu todella hyvältä!
"ll yrittää unohtaa kaikki hyviä olemme hänen kanssaan, yritän unohtaa, koska sinulla ei ole syytä voimin enää!
Kyllä minä menen nyt, olen tehnyt valinnan. On ingneting, jotka voivat tehdä minun jäädä!
Jos et kuule sinusta joku tunti, joten voit unohtaa minut yhteensä rasvaa! Olen Lessner, olen luopunut!
Omat epäilykset ovat edelleen olemassa, mutta minun täytyy antaa minulle pois!

On olemassa kaksi eri henkilöä - ihmisiä, jotka vahingoittavat tai antaa rakkautta, kuka sinä olet?

- Vastaus on yksinkertainen, ja olet osoittanut, että sillä


Hei

Av Marie - 16 oktober 2009 10:44

Igår.. var dagen som beskedet kom. Det otroligt jobbiga beskedet, hoppet försvann!

Jag bara föll ihop i tårar, det gjorde så fruktansvärt ont att få höra just DET!


En otroligt fin barndomskompis som alltid hade ett leende på läpparna,

har nu lämnat oss och förhoppningsvis mår hon mycket bättre där hon nu är.

Mina tankar är hos dig hela tiden, allt vi gjort, allt vi gick igenom tillsammans.

Dom underbara dagarna när vi ägde hällgumsgatan, jag saknar det.. jag saknar dig!

Kommer aldrig glömma våra fina stunder tillsammans gumman.


Skänker mina tankar till Lars,Katti och Emil + Ulla och Nisse.


Emma Dahlberg

* 13/1-90

- ?/9- 09


Du Är Saknad!


Av Marie - 15 oktober 2009 11:15

- Förändring kommer inifrån och väldigt sällan!


- Tror på att man måste älska sig själv för att helhjärtat kunna älska någon annan!

Så sant, men inte alltid så lätt!


Tar distans härifrån nu ett tag - Kanske för gott!

Tack för mig.

Hej!

Av Marie - 14 oktober 2009 21:01



Vad heter du? Marie
I mellannamn då? -
Vart bor du? Sollefteå suck
Trivs du där? Funkar väl
Brukar du läsa horoskop? Aldrig
Har du körkort? Nej
Äger du några converseskor? Nej
Favoritdjur? Katt
Vad spenderar du dina pengar på? Snus,kläder,öl
Senaste konserten? -
Festar du mycket? Beror på
Sprit, cider, vin eller öl? Öl
Brukar du bli för full? Kan jag väl
Antal kuddar i sängen? 4
Kan du baka bullar? Mm
Har du varit med i scouterna? Nej
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc donald's eller burger king? Blä
Är du allergisk mot något? mjölk och envisa karlar
Äger du ett busskort? Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Blä
Vad åt du till frukost? Äter inte frukost
Hur ser du ut idag? Ids inte
Har du haft sex idag? Nej
Nästa mål i ditt liv? Examen och flytta härifrån
Vad såg du senast på tv? Bonde söker fru
Hur svarar du i mobilen? Bero på, oftast "aa"
Vem ringde du senast? Madde
Vad sa den du ringde? Pratade om vårat fördjupningsarbete
Antal timmar sömn inatt? Vet inte
Sov du ensam? Ja
Brukar du snusa? JA!
Vad innehåller din favoritnattmacka? Inget speciellt


SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: B
Såg dig gråta: Malin tro ja?
Fick dig att gråta: B
Du delade en drink med: Malin kanske
Du gick på bio med: Malin
Du gick på stan med: Malin
Skällde på dig: B
Skickade ett e-mail till dig: Många


STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Nej
Är du ensam nu: Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Vet int va de hette


FAVORIT...
Rum i huset: Sovrumme
Typ av musik: Olika
Månad: Juli
Sten: Sten?!



SENASTE...
Låt du hörde: -
Film du såg: Nå av Johan Falk
Drink du köpte: Rosa pantern
Sak du stal: Stal?!
Mat du åt: Mat?!


FÖRSTA;
Första bästa kompis: Kikki
Första inhandlade skiva: Sånt minne har jag inte
Första förälskelse: Marcus
Första begravning: -
Första piercing/tatuering: Öronen/armen
Första fiende: Hm


SENASTE;
Senaste människa du slog: Ingen, föddes med en käft
Senaste långa telefonsamtal: Thomas
Senaste dusch: Idag
Senaste irritation: B
Senaste glass: Ingen
Senaste skjortan du haft på dig: Student 2006 ^o)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards