Alla inlägg under januari 2009

Av Marie - 31 januari 2009 17:21

Igår åkte jag ut med lunkan en sväng, sen bestämde vi oss för att åka och hälsa på jokk och sunk.. och innan vi hittade dit xD haha, aja vi hamnade där iaf och sen kom Malin också, så vi typ kollade film. Sen däckade vi imorse och vi skulle typ upp kl 9 imorse, så följde vi med J för att han skulle duscha, sen åkte vi till hans brorsa och hämtade släpet och sen åkte vi och hämtade mina nycklar ;D hem till morsan och börja lasta i släpet, så nu har jag fått in typ sängen och massa andra saker, möblerna kommer på måndag så jag få sova på mammas soffa så länge, haha men behövde sova tidigare så jag snodde hennes säng :D Aja, är sjukt jäkla seg idag blev en lång natt inatt xD men kul vare! aight.


Ne jag orkar inte mera, hade bra vänner :)
kram

Av Marie - 29 januari 2009 21:47

Jo jag skrev ju tidigare att det kanske kommer mera, men problemet är att denna dag har bara sprungit iväg galet snabbt, och jag har typ inte hunnit göra... nånting! :s iofs har jag ju feber så jag har tillbringa den mesta tiden i sängen men jag har även pluggat lite.. Håller på med ett fördjupningsarbete om "mobbning" faktiskt jäkligt intressant arbete, känner ju lite folk som blitt utsatta för en hel del grejor så jag tyckte mobbning passade utmärkt, plus att det finns så mycket att skriva om det! Lite smart är jag, eller hur? ;)


Jaja, jag gick och la mig kl 5 imorse, nu har sömnproblemen kommit tillbaka igen, pga all stress! Blir galen, måste få sova för att kunna göra uppgifterna så bra som möjligt ;s hoppas på att jag får nycklarna imorron så jag kan släppa lite av min stress! 


Ska försöka dejta kudden nu, snurrar väl tills kl 05:00 igen då!

Gonatt! 

Av Marie - 29 januari 2009 11:08

Nu har jag skrivit några flyttkort, men är nog långt ifrån klar! Men mår fortf inge vidare idag så ska bara ta det lugnt tänkte jag, men måste iväg och handla senare, hoppas B hör av sig ang helgen nu. så less på att vänta på allt och alla och själv stressar dom på en annan till MAX! ;s


Återkommer kanske senare, måste vila!

Ps, KOMMENTERA då!

Hejja mina vänner

Av Marie - 28 januari 2009 17:00

Jupp, nu har man åkt på feber också mitt i allt KAOS! Kan det bli bättre? Hoppas det går över under natten för jag har verkligen inte tid med detta nu ;( Har iaf lyckats skicka in en till uppgift till skolan idag, känns bra att den är klar den också! Så ska man se på "vänner" ikväll och analysera det, våran gruppuppgift tills den 6/2 så lika bra det blir gjort! Jahapp, känner mig helt borta i skallen, hela kroppen värker på mig. Tror jag lägger mig under täcket och drar igång en film istället :)


Hörs när vi ses :) 

Av Marie - 28 januari 2009 11:06

IGÅR började morgonen med att åka till skolan för att ha telebild, satt mest och surrade en hel del som vanligt, och ännu en gång råkade vi pajja den där skiten, denna gång avslutade vi uppkopplingen med huddik -skrattar- vi är så duktiga så "boväng" fick ännu en gång komma och hjälpa oss, jäla skit! Aja, efter telebilden följde jag med Madde ner på stan som skulle köpa lite barnkläder, och resultatet blev fin fint :)

Och sen åkte jag hem, hoppade in i duschen och käkade och sen kom dom och hämta mig, åkte till kramfors först och kollade lite och sen till Timrå :) Trevligt sällskap hade jag i telen på vägen dit och hem iaf -haha- Men iaf, väl där så släppte dom in oss halv 6, och såklart fick vi våran plats i klacken, nästan längst upp. Och jag skrek mig verkligen total HES, idag har jag knappt någon röst, men lika glad är ju jag för det.. eftersom Timrå tog hem 3p mot Rögle :D


Ja det var gårdagen det, underbart! Men idag känner jag mig bara stressad, vilken inte är bra för mitt blodtryck :( så mycket på gång nu, Väntar på att Jörgen ska höra av sig ang nycklarna som jag HOPPAS att jag får senast fredag alltså, för då kommer mina möbler :/ Och allt plugg, kommer snart gå in i väggen igen alltså! jaja. nog om mig.


Hejja!

Av Marie - 26 januari 2009 16:32

Vaknade kl 9 och kunde inte somna om, så jag klev upp och gjorde mig iordning sen gick jag ner på stan, och köpte ny mobil (min förra pajjade) *suck* så nu fick det bli en nokia, för jag är galet less på sony ericsson nu och dom är bara för sämst, därför tänkte jag prova en nokia och så blev det :) och jag är faktiskt helt nöjd med den, än så länge *skrattar* Och när jag kommit hem från stan så gick vi ner till källarn för att kolla mina grejor där så det är klart tills på fredag! Annars har jag bara slappat, ingen ork till något plugg idag eftersom det är skola (telebild) mellan 9-12 imorron! Och sen åker vi till Timrå, ska bli så jävla skönt att komma iväg :)


Iaf så ringde Madde en sväng för ett tag sen och vi snackade om allt möjligt typ, hoppas du får det skönt i pajala vännen :)


Ne nu ska jag ge mig, vi hörs när vi ses folket :D

Bloggar mer imorron efter matchen, beroende på hur "stabil" man är :)

Av Marie - 25 januari 2009 21:20

Idag har jag verkligen packat alltså, fan så duktig jag vart. Alla grejor på väggen har jag tagit ner nu, plus massa annat tjoffs som både ska slängas och behållas! Men nu är det faktiskt SÅ lite kvar att jag inte kan packa så mycket mer i veckan, nu får jag hålla mig tills på typ.. torsdag? :) Och jag har även pluggat lite idag, så jag hoppas jag får godkänt på min uppgift nu så jag kan lägga det åt sidan lite, känner att jag verkligen behöva tänka på nånting annat än skolan en stund faktiskt, därför sitter timrå matchen underbart bra på tisdag, längtar verkligen! Känns som att det skulle kunna bli en tidig kväll för mig, är riktigt trött. Men alla som känner mig vet redan hur jag funkar, kan inte somna före 12 iaf :( men men, sånt man får leva med, eller vad säger ni? :)


Och eftersom jag nu var så nyfiken att se om jag fick godkänd på uppgiften så var jag tvungen att gå in och kolla, och vet ni vad? JAG BLEV GODKÄND :D så nu kan jag lägga den åt sidan *glad*


Så nu ska jag väl försöka njuta av detta en stund innan jag ska sova!

Natti på er, hade bra mina kära läsare :) psst, glöm inte att kommentera lite nu ;)


Av Marie - 25 januari 2009 12:52

Började dagen med att plugga lite, men jag la igen boken ganska snabbt för det kändes inge vidare skojj att plugga på en lördag *hehe* Senare mot eftermiddagen blev det bestämt att vi skulle åka till kramfors då, och där snurra vi runt mest hela kvällen, kollade lite folk osv. va faktiskt skönt att få komma ut en sväng men kom hem sent inatt så känner mig en aningen trött idag. Men tack för en trevlig kväll vänner (F)


Idag ska jag packa en hel del, så jag slipper packa ihjäl mig dom sista dagarna ;b för till helgen bär det av :D


Ps, tack för att ni lämnar kommenterer när ni läst, så mycket roligare att blogga då när man får lite feedback :) 


Sen vill jag även tacka Malin´s pappa för inflyttningspresenten, tack så jätte mycket :) (F)


Men nu ska jag faktiskt ta och göra ett ryck här.

  

Hade bra mina kära läsare :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards