Alla inlägg under september 2009

Av Marie - 30 september 2009 14:27

Thomas, vad är de du inte fattar då? tröghuvve ;)


UPP OCH NER VÄNDA TIGGARSKÅLEN (Strategi)

Detta är SÅÅ jävla jag :D


* Drar oss undan i förtvivlan, hopplöshet och ilska

* Fuck you och resten av världen, jag klarar mig själv

* Sen kan du/ni sitta där och ångra er

* Isolering, ensam men trygg

* Deppresion eller cynism. Döljer ofta ilska

* Verkar på ytan ha tappat drivkraften att förändra andra

* Önskar att livet vore annorlunda

* Försöker med de andra strategierna igen efter ett tag när vi tröttnat på grottan


Men jag mår bra med min strategi ;)

Som sagt, fuck you och resten av världen! kom inte till mig när du ångrat dig/er.

Cool



Av Marie - 30 september 2009 12:29

Kul kul! Dagen började ju jävligt bra xD Fattar fan ingenting, aldrig gjort och kommer aldrig göra.

Nu hoppas jag VERKLIGEN på att det blir utgång på lördag, jävla skit!



oj.

Av Marie - 29 september 2009 17:00

Här vare ett tag sen man skrev! ;o

Idag hade vi våran sista kursdag, så nu är äntligen kontaktmannaskaps kursen över och det känns riktigt bra. Den har varit så strulig ända sen början, man har typ noll koll och läraren likaså.

Men idag efter skolan drog jag och Madde in till stan, gick runt där lite. Så på skattskistan så har dom en boxningsgrej, och det hade vi pratat om tidigare idag på skolan så Madde va ju tvungen att slå lite på den, tog på sig hanskarna och slog, då tippar den jäveln hahaha fy fan va vi skratta, såg så jävla fult ut :b iaf så skulle det vara sand i botten på den dära mackapären, så vi ställde oss på den och Madde fortsatte att slå, men då kommer den jäveln tillbaka och nockar till oss istället xD hahaha, ja det va förbannat kul att se iaf :D


Men annars har det väl inte hänt så mycket mer idag ;p

Tjaoo!

Av Marie - 22 september 2009 13:39

Ja just nu sitter jag och pluggar, men kände att jag behövde ta ett uppehåll från där vidrigt jobbiga boken "Mellan makt och hjälp av Greta Marie Skau" Jag har läst 3 sidor, jag håller på somna! Jag är helt slut i skallen efter våran telebild idag, så inser man att OJ fan på fredag ska denna jobbiga uppgift lämnas in YES! Blää, så det var bara att sätta sig med boken direkt när man kom hem, ja 3 sidor är allt jag orkat än så länge. Vet inte om jag orkar ge den mer tid heller haha.. Vi ska iaf skriva en 2 sidor lång recension om skiten, jahaja good luck!


   



Men till någon MYCKET roligare, på tosdagkväll ställer jag mig på innebandy planen igen med Sollefteåtjejerna, och ni anar inte hur taggad och jag är just nu.. det ska bli såå härligt! :D Jag är mer taggat för innebandyn än för denna vidriga bok *skrattar* Jag måste jag måste jag MÅSTE läsa, varför alla dessa måsten? Just nu känns det som att jag har 25 saker som jag måste hinna på 3 sekunder, och ska jag vara ärlig så ids jag inte göra nånting av alla dessa 25 saker! Men dooh vad jag babblar om ingenting, märks att jag är stressad kanske? Kanske inte så mycket trams som jag skriver. Aja, jag kanske ska återgå till min älskade bokjävel!



 

Adios!

Av Marie - 18 september 2009 14:23

Det kändes ju bra till en början, nu är vi tillbaka på ruta ett igen :/

Återgår till det vanliga!

Av Marie - 17 september 2009 11:55

Hur respektlösa är ni egentligen? Sitter och säger sånna saker, ehm okej? Visst det kanske "lugnar" men inte på det sätt ni tror, man blir mer och mer osäker och funderingar rubbar den ena med den andra, Snälla nån tänk på vänner och familj ffs! Det har nu gått 1 vecka och två dagar, och ni sitter och tror sånna saker? Alltså vart fan är detta samhälle på väg.. jag blir såååå jävla förbannad på folk som inte kan respektera andra!


Nu fick jag säga mitt också :) älskar denna blogg, HA HA HA!

Av Marie - 17 september 2009 09:55

Vad ska man säga!? Jag mår inte alls bra nu, pga Emmas försvinnande! Om man bara kunde få ett samtal, gärna ett positivt, men icke! Varenda dag går man och väntar, väntar.. och väntar, men inget händer!?

Minns när vi va små och lekte ihop typ jämt, vi cykade, lekte, åt ärtor hos hennes mormor, badade och hade skit kul.

Jag saknar dig som bara den Emma, vart finns du?!

Har någon sett eller hört något som kan hjälpa oss till Emmas försvinnande, hör gärna av er!

Börja kännas mer och mer hopplöst, men jag ska inte ge upp!


Just nu ligger jag i sängen, vaknade för ungefär en timme sen (?) Fan skandal, jag har väl inget att göra uppe då :/

Idag ska jag nog färga håret, det behövs! Sen blir det nog massa plugg, och jag ids inte ens tänka på´t.. Inte nu, inte idag! Blää xD


Jag vill tacka mina underbara vänner som alltid finns där och stöttar mig nu genom det här, ni betyder <3


Ne man kanske ska försöka ta tag i denna dag också!


Av Marie - 14 september 2009 17:04

Snälla, hjälp oss att hitta Emma Dahlberg!


http://allehanda.se/start/kramfors/1.1354228


HJÄLP OSS! Vet ni något, Hör av er! Vi behöver all hjälp vi kan få för att hitta henne!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards