Alla inlägg under maj 2009

Av Marie - 30 maj 2009 00:30

Idag gick jag och mamma till kusin och hälsade på, fikade och snackade :) Sen kom moster och hennes gubbe också, kul att träffa dom för han är så jäkla underbar hennes karl, hur grym som helst :) Kusin fyllde ju år förra lördagen men då kunde jag inte åka dit eftersom jag hade besök ;) Så tog det idag istället.. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer, inget plugg alls på hela dagen *fy på mig* men jag somnade en sväng nu ikväll iaf så få se hur det går att sova inatt, förhoppningsvis får jag sova nån timma iaf :)


Och imorron är det crusing, ska bli kul att få komma ut lite och träffa lite folk man inte träffat på massa år :) Men det blir nog lugnt för min del, eller nått ;)


Ne nu ska jag göra annat innan jag ska dejta kudd´n :)

Pusshej!

hum

Av Marie - 27 maj 2009 13:12

Fick sova lite inatt iaf vilket behövdes, men min hyresvärd väckte mig vid 11 ;o Aja, tog tag i plugget och gjorde lite åt saken, bara jag hinner klart men jag har verkligen ingen ork och jag kan inte koncentrera mig alls! Vi har en uppgift kvar att lämna in och en ska redovisas muntligt på tisdag, hinner nog! Känner mig på ap dåligt humör idag, dagen började väl inte direkt bra heller så..


Men grattis på Henke och Fredde iaf :) 


Har inget att skriva idag! heahea!

Av Marie - 26 maj 2009 20:25

Så mycket tankar och känslor, vet inte vart jag ska ta vägen snart "/ kan inte tänka på annat, jag vill bara vara hos dig. Få hålla din hand och bara vara vid din sida. Känner mig så äckligt hjälplös härifrån, känner mig ensamast i heela världen "/ Vill inte ha det såhär, vill inte att du ska må sådär när jag inte kan vara vid din sida! Jag saknar dig snutten, jag tänker på dig dag som natt, bara du<3 Älskade Celine <3       :'(



Av Marie - 26 maj 2009 16:42

Igår fick jag en jobbigt samtal av brorsan halv 10 på kvällen ungefär, där han berättade att Celine va påväg till sjukhuset med ambulans, hon hade ramlat på cykeln och bad mig ringa Marie ( brorsans sambo) Så jag gjorde det och Celine va helt borta, visste inte vad hon själv hette eller vad som hade hänt m.m :/ Jag fick panik, visste inte vad jag skulle göra.. så satans rädd :( Men idag på telebilden så skickade brorsan bild på henne när hon låg och sov, då kände jag att jag måste bara dit så efter telebilden åkte jag iaf upp på sjukhuset och hälsade på min lilla prinsessa, och där möttes jag av en sårig liten Celine som satt i soffan och myste med Pappsen och lekte lite, hon va grymt trött. Och Elias kom springandes mot mig och skulle upp i famnen på engång :) Men iaf så hade Celine fått sovit idag efter att hon kräkts tre gånger och även varit duktig på att äta så hon fick åka hem idag, och jag var med när hon skrevs ut. Hon har fullt med sår i hela ansiktet, hon bet sig rejält i läppen också så den är jätte svullen :( Usch, tycker så synd om min lilla ängel! Men på söndag ska vi mysa gumman, det lovade jag dig! :) bara du och jag gumman..


Hon ligger nu med svår hjärnskakning men är på benen iaf!


Kan inte tänka på annat än Celine, hon betyder mer än vad folk verkar tro.. Faster´s älskling <3 Tänker på dig lill hjärtat mitt <3

Av Marie - 22 maj 2009 21:52

Jag är nog den lyckligaste som finns just nu (A) <3

Av Marie - 18 maj 2009 13:49

har inget att skriva, men jag skriver ändå att jag ska på stan med Müwlin snart! baj

Av Marie - 17 maj 2009 11:18

Vad du säger om mig

det du tror om mig

sådan du är mot mig

hur du ser på mig

vad du gör mot mig

hur du lyssnar på  mig

Sådan blir jag! 

Av Marie - 14 maj 2009 18:39

Då var inneveckan över, veckan har gått grymt fort men det bero på att det varit sjukt intressant och vi har fått massor med  verktyg att använda på folk man kommunicerar med nu, känns super bra och jag är jävligt nöjd med mig själv efter denna vecka :) Lärarna Sara och Tobbe var helt underbar, sjukt nöjda med er! Vill tacka hela klassen för en underbar feedback, behövdes! :) Men nu ses vi bara 3 ggr till på telebilden, sen har vi sommarlov och ses inge mera för än till hösten när vi börjar tvåan, känns väl sådär! Men det ska bli skönt samtidigt..

 

När jag kom hem så kom mamma hit en sväng, sen gick vi och handlade innan hon drog hem igen..

 

Jag har sjukt jävla ont i hjärtat idag, mamma tyckte jag skulle åka men tjurig som jag är så väntar jag.. kanske tills det är försent? Men det bryr jag mig inte om nu :)

 

Imorron fyller fasters snygging 3 år, ska dit och gratta och busa med han :)  

 

Ne jag ska vila nu!

Saknar dig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards