Alla inlägg under mars 2011

Av Marie - 28 mars 2011 09:25

Nu var det ett jäkla tag sen jag skrev nånting här, men datorn är inte prio ett längre om ni förstå ;)

Vad har hänt sen sist, ska jag vara riktigt ärlig så har det nog inte hänt ett skit.. Jobbfronten står still, pluggfronten (?) ja jag vet inte vad jag vill, kanske ska börja plugga lite igen, vore skoj :)


Börjar mina dagar med otroligt illamående, magsjuka är det inte för isf skulle det nog bröte ut för nån dag sen när det pågått över en vecka nu, hoppas skiten lugnar sig snart iaf :)

Annars rullar väl allting på som det ska, sambon jobbar och jag är "hemmafru" än så länge, huhu :)


Ne platta håret och göra sig klar kanske :)

Hare gott alla!

Av Marie - 10 mars 2011 09:22

Igår kväll somnade min finaste ängel in, i mammas knä :'( Jag känner mig helt tom, det gör så förbannat ont. Världens finaste bebis är nu i katthimlen, inga ord i världen kan beskriva hur mycket jag saknar dig bebis. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig, utan ditt mys. Det är så förbannat tomt, din personlighet var helt underbar :'( Jag önskar jag kunde få det ogjort, jag vill ha tillbaka dig gumman.. jag kan knappt äta, sova eller försöka le. Allt känns fel :'( Varför drabbas alltid jag? Varför kan jag aldrig få vara lycklig, för en stund iaf.. jag kan inte vara lycklig utan min bebis :'(

7 år med dig fick jag, det är 7 hela år jag alltid kommer att vara tacksam för, du gav mig så otroligt mycket gumman. Du är och kommer alltid förbli min bebis hjärtat :'( <3


Mitt hjärta har gått i tusen bitar </3

Mina tankar är hos dig, varje sekund älskling.


Vila i frid min prinsessa, världens finaste Wilmabus :'(

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, föralltid <3  


 


Av Marie - 8 mars 2011 23:46

Jag håller på förlora min underbara bebis, hon blir bara svagare och svagare och har inte långt kvar nu :'( det gör så ont, så fruktansvärt ont att behöva gå igenom detta, jag vill inte förlora mitt allt!! :'(

I 7 hela år har jag haft dig, jag trodde jag skulle få behålla dig längre än såhär, men som vanligt med min tur går allt åt helvete..

Jag vill inte leva utan dig gumman, jag vill verkligen inte. Jag önskar att du blir den starka,goa,mysiga Wilma snart igen.. ingenting kommer bli som förut om jag förlorar dig nu :'( Jag mår piss, jag gråter hela tiden av bara tanken på att förlora dig min ängel. Vi har delat så många minnen tillsammans, snart har jag bara bilder kvar, bilder som kommer göra så ont att titta på :'(


Mamma kommer alltid att älska dig hjärtat, alltid <3


 

Av Marie - 2 mars 2011 19:16

Blir besviken varje gång det inte händer, och vad är felet? Varför funkar det inte.. blir deprimerad varje gång, vill så gärna att det ska funka..

Man ser alla andra, jag orkar knappt bli glad för deras skull längre.. Detta är så sjukt jobbigt så jag vet inte vart jag ska hä mig snart..


Hoppas innerligt att det ska funka snart, hoppas!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards