Alla inlägg under juli 2009

Av Marie - 27 juli 2009 04:07

Jag kan fan inte somna!!!! blir galen på det här, orkar inte med en till sån här period när jag har sjukt svårt att somna! Hur pigg som helst, joina nån? (a)

Äsch får bli film eller nått..



Av Marie - 26 juli 2009 22:14

Va ett tag sen jag skrev såg jag, får väl ta och uppdatera då.. har inget vettigt att skriva eftersom det mesta som har hänt har ni vilket fall som helst inte med att göra ;) Är illamående sådär 24/7 vette fan varför, inte fått i mig nån mjölk jag inte tål så, får kanske ta och kolla upp det ^o) Blä hatar läkare!


Happ, sen då? Ne nu ska jag göra annat ;)

Pusshej! 

Av Marie - 23 juli 2009 20:53

Som jag skrev tidigare så ville jag sova bort denna dagen, fick sova nån timme iaf, jäkla skönt :)


Snart börjar kap.2 i skolan, sista året sen examen i maj ;D Ska bli grymt skönt att avsluta utbildningen och hoppas på något jobb framöver, vart vet jag inte än.. Vet inte om jag vill stanna heller eller röra på mig igen :) Men det återstår att se vart jobben finns (om det finns nå) ^o) Den 30 augusti kör vi igång igen, kommer bli ett hårt sista år med mycket lia m.m, men jag ser fram imot det :) 

Snart dags att beställa nya böckerna också, dyrt dyrt! ;o Aja, det fixar sig, klarade jag första året så klarar jag andra ;) 


Puss påer! 

Av Marie - 23 juli 2009 12:45

Jävla skit väder, och det känns i hela kroppen.. JAG LOVAR!! Otrolig smärta, vill bara sova bort denna dag, vart är min värme!? :'(

Av Marie - 22 juli 2009 11:22

Det är verkligen bergochdalbana i mitt liv igen.

Men tack Maria för din kommentar, det värmer!


Kram 

Av Marie - 21 juli 2009 15:45

fan kan du inte bara lämna mig ifred, vad är det för jävla fel i huvve påre?? Skaru hålla på såhär så kan du fan ta ditt jävla pick och pack och dra, vill aldrig mer se dig!! JÄVLA ARSLE!!!



Av Marie - 20 juli 2009 23:49

Firade hemma hos mamma, så kom det kusiner och kusinbarn, brorsan m.familj m.m :) Hur mysigt som helst med barnen osv, jag fick ställa upp och leka kurragömma också haha ;D BARNAsinnet är fortf kvar ;) Men men, 22 år.. ja vad säger man.. ingenting xD


Vill tacka alla för både presenter och gratulationer :)


Puss påer!
Av Marie - 19 juli 2009 18:24

Våran gängträff började i torsdags, blev massa öl (kanske lite föör mycket för min del) haha men det var kanske det som var meningen ;) Spelade massa "marre med knuff" och hade skit kul, bara fan att man ska vara så dålig förlorare hahah. Gick runt en sväng på campingen men annars hände det inte så mycket den kvällen/natten, men kom hem runt 4 på morron iaf :)


Fredagen, åkte till junsele djurpark. Höll på somna i bilen dit, var verkligen HUR seg som helst huhu.. Vi va väl där ca 2 timmar ungefär. Sen får vi hem till mig och sov några timmar, duschade och gick ner på campingen sen igen :)


Lördag, Jag och Malin badade, det var så jääkla skönt men vissa karlar var ju badkrukor så dom surade på ;o ;) Sen satt vi mest hos mig och tog nån öl och lyssnade på musik!


Söndag, 08:30 började vi åka mot Östersund för att köra hem Crille som skulle på dop :) Resten av dagen har jag spenderat i soffan..


Men tack för denna helg iaf, både bra och mindre bra stunder!


Och imorron blir man ett år äldre, Grattis på mig då ;D


Hade gött allt fölk ;)

Kram påer!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards