Alla inlägg under februari 2012

Av Marie - 28 februari 2012 10:01

Nä jag är inge vidare pigg idag, vaknade halv 9 (!!!) av världens huvvevärk. Är redan döless på att vara förkyld, jag vill ju vara pigg och orka göra massa saker nu när man kommit hem igen, men icke. 

Sitter och dricker kaffe nu iaf, tänkte ta och tvätta lite men jag orkar verkligen inte. Tror de får vänta tills imorron. :( Tänkte ta mig ut och handla lite senare iaf, jag tyckte de va onödigt att handla hem en massa innan helgen när jag ändå inte skulle vara hemma. 

Vill gärna vara frisk till helgen, då är de vinterfesten här och man vill ju komma ut och kika lite när de väl händer nånting här. ;) 


Hoppas ni har det bra.
Bjuder på en bild idag :)
 
   

Av Marie - 27 februari 2012 14:00

Sådär, då var jag hemma igen. Och jag drog även på mig en förkylning, världens onödigaste också för den delen! Resan och vistelsen i Uppsala har iaf gått väldigt bra, de blev några öl på fredagen kvällen hos folket vi bodde hos. På lördagen var de dags för inflyttningsfesten, träffa massa roligt folk. ;) 

Resten håller jag nog för mig själv.


Uppdaterar lite mer senare, om jag ids.
Ska ta min feber och förkylning och vila lite.

Sköt om er. :) 

Av Marie - 22 februari 2012 22:58

Jag åkte till Kramfors redan idag istället för imorron som de var tänkt. Orkade inte sitta hemma och bara vänta ut tiden så jag kunde lika gärna åka. :)
Sitter hos bästa vännen nu och vi har nyss spelar lite Wii (skita kul) Mariokart såklart. ;)

Har precis tvättat håret också så slipper jag göra de imorron innan jag sticker iväg och klipper mig.


Vi hörs nog en sväng imorron.
Sov så gott allihopa. :) 


   

Av Marie - 21 februari 2012 11:29

Mitt inlägg som jag precis skrev fucka sig. Internet la av precis när jag skulle spara det. KUL!
Morgonkaffe, ja om man nu ser 11:30 som morgon så visst. ;) Sitter iaf här med mitt kaffe, bra start på dagen. Håller på att tvätta också, behövs nu inför resan. Så de ska jag väl sysselsätta mig med idag. Och jag ska även färga håret, kan vara skönt nu när jag ändå ska klippa mig. Kul med lite förändringar, eller vad tycker ni? ;) 


Återgår till mitt kaffe, dags för påfyllning. :)
Ha en fin dag alla.

 
 

Av Marie - 20 februari 2012 19:17

Ja, musiken är min drog. Jag kan tex inte sitta vid datorn utan att lyssna på musik. De känns bara fel (?) Men så jobbar jag ju även med musik, lirar för folk och förgylla deras kvällar. Och jag bara älskar det, att få jobba med något som jag verkligen brinner för! Nu har vi även börja göra lite Dance, förut körde vi stenhårt med bara House. Och iår har de visat sig att de är vårat musik år.
Vårat = Ghost Music Productions. :)


Nu ska jag jobba vidare på lite olika saker innan helgen sen avnjuta en varm låång dusch. :)
Hade så fint alla där ute.  


Av Marie - 19 februari 2012 15:58

Sådär ja, då är jag nog så gott som frisk igen. Ja så gott det går. ;) 
Men är väldigt trött och seg idag, men de är dessvärre inte ovanligt på en söndag.

Kan inte påstå att vädret gör mig direkt piggare. Äckelsnö!


Helgen har varit super, skönt med sällskap sådär ibland. 
Hoppas ni har haft en bra helg också.
 

 

Av Marie - 18 februari 2012 13:32

Sitter just nu hos mamsen och gör henne lite sällskap. Ska snart dra mig hemmåt och bara ta de lugnt.Känns som att de kommer bli en riktig seglördag nu när man inte är helt pigg, men de tar jag igen nästa lördag istället. ;) Hoppas nu får en bra helg! :)

Av Marie - 17 februari 2012 20:30

Sitter nu och lyssnar på en skit härlig låt som en kille från Kramfors sjunger, han är bara för duktig alltså. Jag har säkert lyssnar på den minst 140 gånger idag. Jag får aldrig nog av rösten. :)


Nu har jag precis duschat och tänkte ha lite soffmys ikväll, jag vill försöka bli frisk så fort som möjligt så jag kan dona på lite hemma innan jag åker till Uppsala. Åker ner till Kramfors redan på torsdag förmiddag så de kan vara skönt att allt är klart tills dess. Jag ska dessutom klippa mig på torsdag, ska bli riktigt skönt att få bort detta långa hår och äntligen fixa till en frisyr. :)


Vi hörs något senare (från mobil) eller imorgon.
Ha en fin kväll.


     



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards