Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Marie - 21 februari 2009 09:20

När ska jag sova då? ^o) Imorron kanske? Ne får bli till veckan, nu har jag inte tid :) Saknar dig vännen! Ses ikväll, ölar och umgås med godingarna (Y)

tror jag mår lite bättre idag? Men tänker fortf på han 24/7, får försöka göra något åt det :) Ikväll är de, Nyland,Bollsta, Väja och Solle kråkorna som äger vägarna!'

Ni fattar ingenting va? Lika bra det ;D


Puss baabaj! Hörs till veckan.

Av Marie - 21 februari 2009 02:01

Fövånadsvis underbar kväll, trodde den skulle bli ett helvete men den funkade. Finns ju bara en som kan få mig på bra humör när allt bara skiter sig och jag är såå glad som har dig, Tack verkligen för allt. Utan dig vill jag inte vara med nå mer...vill jag inte nu heller men iaf! sak samma.


Ska iaf på bilträffen imorron med lite folk, underbart <3 Tack för att ni finns! bort härifrån.. och Malin ska kanske träffa en pojk där, kul att det går bra för nån av oss iaf ;) 


"kult liv" som sagt.


Dejt nu då. gonatt eller nått! ORKA DIG!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards