Alla inlägg under januari 2010

Av Marie - 29 januari 2010 11:33

Vila i Frid   

Av Marie - 28 januari 2010 18:28

Bra dag på jobbet, allt flöt på precis som det ska :) Härliga elever jag jobbar med, helt fantastiska! När jag väl kom hem så slocknade jag typ på soffan nästan direkt, och vaknade NU xD Inte bra alltså! Känner mig dock inge pigg, helt slut i kroppen och värk i axlar och rygg, tur jag har helg nu :)

Imorron ska jag iväg och färga håret hos mammsen, ÄNTLIGEN! =D


Ne nu ska jag göra annat!

tjopp  

Av Marie - 26 januari 2010 21:35

Då var jag tillbaka igen, saknat mig?! hah, nej jag förstog det ;)

Nerå, men jag har väl inget positivt att komma med denna gång (heller) är jag rädd för. Men på jobbet går det kanon bra med dansträningen, dom är såå duktiga och vi är så stolta över dom :) Men idag var både jag och M hur vimsiga som helst och tappade steg och glömde steg m.m, haha blev ett gott skratt ;)

Nu ska vi sätta ett namn på våran dansgrupp också, eftersom det kommer bli uppvisningar så måste vi kunna skylta lite med oss, så vi får se vad elverna bestämmer för namn! :) Och om ni vill veta så får ni säga till.

Snart ska vi ha en uppvisning för (nämner inga namn än) så fort danserna sitter riktigt och dom känner sig trygga, det kommer bli 2-3 danser den dagen, sedan kommer vi även att visa upp en dans när det är utställning (som klassen gjort) och då är det för föräldrar m.m men det är om ca 3 månader, det ska bli riktigt kul att få visa upp det dom lärt sig, dom är såå jäkla duktiga :D



Ps, jag kanske ska meddela att "eleverna" som vi dansar med, är elever som jag har i klassen när jag jobbar just nu på min LIA3, alltså min sista lia på utbildningen :)


Idag är det 120 dagar kvar tills vi tar examen, ojoj! :D

Av Marie - 21 januari 2010 15:17

Idag körde vi andra träningen, hur underbart kul som helst! :D Idag körde vi dock igenom hela 3 danser :) Men vi riktar mest in oss på Erik Grönwall - Higher, och den spelar nu i allas mobiler på skolan *skrattar* Den blev verkligen poppis på GS så nu hör man den lite överallt :) kul som fan att dom gillar både låten och dansen! :D


Annars då, har varit en toppendag från början till slut faktiskt, ja iaf på jobbet får se vad denna kväll har att erbjuda, får ju dock inte träna pga min spricka i handen *gillas inte* Men men, tids nog så är jag tillbaka ;)


Men nu har jag iaf tagit helg, hur skönt som helst! :)

Och jag är fortfarande lika glad över att jag har dig   


It's My Life!

Av Marie - 20 januari 2010 16:24

Idag var första dansträningen för eleverna i klassen som jag jobbar i nu.

Det gick hur bra som helst, vi håller nu på att träna in en låt som dom sedan ska få visa upp på deras engelska utställning som kommer att vara på kvälltid, då kommer föräldrar släkt m.m dit och kolla när dom kör dansen så vi tog på oss att hjälpa dom med den dansen och vi har lagt upp dansen helt och hållet själv, jag och M :) Och dom var verkligen hur duktiga som helst idag för att vara FÖRSTA träningen, detta kommer bli super bra :D Imorron är det träning igen och dom längtar redan, det känns hyffsat positivt måste jag säga =D


Men nu ska jag lägga mig och vila huvvet.

tjao

Av Marie - 19 januari 2010 15:53

Idag mår jag inge vidare alls, så jag tänker inte lägga ner någon energi på bloggen idag.    


Är glad för att jag har dig iaf   

Av Marie - 18 januari 2010 18:40

Blev jobb idag, dock har vi mest övat in danserna igen. Man har ju glömt bort en hel del när vi haft jullov, helvete vilket kaos det blev men nu sitter dom igen ;)

Slutade tidigt som vanligt på måndagar så drog bort till morsan, sen vidare till kusin och där väntade världens sötaste kusinbebis, ååh vilken sötnos! Man blir sugen själv faktiskt, illa illa! :) Men han är hur go och glad som helst, en riktig Andersson hehe ;)


Men nu är man äntligen hemma, blir lugnt ikväll för att sedan jobba resten av veckan och se fram imot en ledig helg! :)

Krams!

Av Marie - 17 januari 2010 16:47

Igår fyllde brorsan år så man var där och fika en massa och busade med min älsklingar :) Hade det super trevligt och det var massa massa folk, kul att träffa alla igen. Och idag fyller ju Marie 30 år (Brorsans sambo) så vi firade henne samtidigt :)

Nu ser jag fram imot hennes 30 års fest, ska bli riktigt kul dock är inget datum bestämt än men! :)


Idag är jag så jäkla seg, iofs är det väl kanske inte så konstigt efter gårdagen + att det är söndag idag haha. Ser dock inte fram imot denna arbetsvecka som kommer, det kommer bli sjukt mycket att göra. Dansgruppen och tjejgruppen på samma dag plus att jag är i en klass hela dagarna också, men det kanske kan gå ;)

Igår var det 130 dagar tills examen, det går åt rätt håll hörrni! ;D


Men nu ser jag fram imot nästa helg! :)

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards