Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Marie - 17 februari 2009 18:08

Jo som alla andra tisdagar var jag på skolan idag, hade föreläsning med Göran Mårskog som jobbar på behandlingshem.. var rätt okej först men blev tröttsamt efter ett tag, men han var jävligt bra iaf så jag höll mig faktiskt vaken :) Efteråt så skulle M,M, och jag göra ett upplägg ang vårat projektarbete, och vi kom fram till att vi ska göra en film och visa för klassen haha! Och om ni är riktigt snälla så kanske jag kan lägga ut den här också, men det beror HELT och hållet på er! :) Ska ha massa kommentrarer innan jag bestämmer mig för att lägga ut den (a)


Sen när jag väl kommit hem så kom kusin och moster på besök, fick massa inflyttningspresenter, typ köksklocka, kuddar till soffan och massa blommor och en hall lampa! :) Annars har jag mest bara pluggat, fast snackade med guppen i telen en timme också, dumt att glömma bort han liksom ;) *haha*


Tog nyss ett break från boken, måste nog återgå till den om jag ska hinna läsa klart den idag som T ville ;o lycka till Marie "Tack tack" !


Ps, vill tacka tobias som gör så fina bilder till mig ( ni ser bilden ovanför) :)


Ah just ja, boken vare ja ;) Hade bra! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards