Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Marie - 16 mars 2009 11:30

I lördags hade jag då inflyttningsfest och även födelsedagsfest för malin då! Vi mötte upp C på busstation när han kom hit, och sen blev det bolaget, sen gick vi och käkade! Sen drog vi hem till mig och kollade hockeyn och drack lite öl, förbannade domar helveten, JAG VAR ARG!!! Aja sen kom Danne hit, så vi fortsatte då dricka och sen drog vi ner på bowligen och kollade läget, och vi tog oss en turkisk peppar, (så jäävla gott) men det sög verkligen där nere så vi drog till valvet istället och där ute möter jag min klasskompis P, han jobbar där och kollar leg osv. :) Och där inne dansades de och sen träffade jag D, gick och snackade en massa osv och det slutade med att han följde med oss hem och vi snackade till typ 6 på morron haha. Men men kul hade jag iaf, i vissa stunder!


Och igår var vi sjukt sega så det blev att kolla film vi fyra, malin jag C och D!


Men idag måste jag plugga, buhää! Men men, skit bra helg och underbara människor så nu ska jag nog ha landat och fått ny energi!


Kram på er! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards