Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Marie - 11 mars 2009 22:13

Vann ikväll igen mot Hv, så nu står det 3-1 i matcher till oss.. Hoppas på vinst imorron igen för då är vi typ.. klara och har kört ut hv ;) Men om inte så avgörs det i timrå på lördag! :D men iaf, grymt bra seger ikväll! hoppas du inte är allt för sur S ;) *hahaha*


Babaaj!

Av Marie - 11 mars 2009 20:45

Nu håller jag på med utvärderingen av kursen - Droger,missbruksbeteenden och olika behandlingsmetoder. Ska bli skönt nu när den slutar imorron :) Iofs så påbörjar vi en ny direkt, men slipper sitta på skolan iaf.. Bra skit!


Svar på Malin´s frågor: Först kramade Annica mig, och sen T,  Madde och Isabell :)  Och jo dom lekarna är ganska roliga, om man har ett helt knä för man får springa som fan *haha*


Nu fortsätta!


Av Marie - 11 mars 2009 16:03

Dagen har varit ganska bra på skolan, jobbigt innan lunch bara massa redovisningar vilket man blir grymt trött av att bara sitta och lyssna.. Men jag överlevde de med världens smärta i halsen! Sen på eftermiddagen kom T och gjorde sin livestory, ojoj så jäkla bra han är, och lika vacker på utsidan som insidan alltså ;) Vi fick även skriva ett brev till T, hehe "kärleksbrev" nerå ;) Sedan lekte vi två lekar med han också, ena var "jag har gjort, blabla" Och sedan skulle vi går runt omkring och när läraren klappade en gång i händerna så skulle vi skaka hand och presentera oss för den som stog framför oss haha va sjukt roligt iaf, sedan körde vi likadant fast då skulle vi fråga personen om vi fick krama om den, haha! Sista dagen imorron, då kommer Hassela och har föreläsning för oss, lär väl somna typ!


Ne göra annat nu, försöka bli frisk kanske? ^o)

Kram!



Av Marie - 11 mars 2009 07:50

Igår på skolan kände jag att jag började få ont i halsen, tänkte att det går ju snart över.. var slö hela kvällen igår och kände att febern började komma, och samma visa igen då, vaknade imorse och kunde inte svälja. Va fan det är knappt 2 veckor sen jag var sjuk? Och jag som har innevecka, aja jag måste på skolan iaf tyvärr! Härda ut dom här 2 sista dagarna nu . Det ömmar i hela kroppen och huvvet känns som en blyklump ;s Så jävla typiskt! Bläää less!


ne stoppa i sig alvedon och sedan åka på skolan och försöka hänga med!

Hoppas ni håller er friska iaf :)

Kram! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards