Alla inlägg den 3 mars 2009

hmm

Av Marie - 3 mars 2009 22:07

Tror faktiskt jag är klar med pj-a nu, ska bara renskrivas! Fy fan så jävla skönt, sen blir det att redovisa för folket som kommer i helgen, haha ett måste enligt våran lärare *suck* Aja det går säkert bra nu när det är typ klart!

Borde sova, åker bort imorronbitti. men känns som att jag vill ha lite "fritid" innan jag ska sova, har pluggat precis hela dagen idag (igen) så nu vill jag göra något annat. Får ju skrivkramp snart haha.  Usch, börjar gruva mig inför imorron! Har varken ork eller lust - men ett måste!


Ne nu göra annat innan sängen :)

Gnatt påer :]

Av Marie - 3 mars 2009 19:06

Jag har kommit in i en period där jag inte vet om jag orkar fortsätta plugga nå mer, allt känns bara så jäkla stressigt i denna kurs, allting ska vara klar samma dag typ! Jaja det känns som så iaf. Jag är bara SÅ JÄVLA LESS på denna skit kurs, lite lättare för folket som är f.d missbrukare, dom har iaf en bakgrund! Blä, tur att kursen är slut snart iaf! Stor klump i magen pga projektarbetes redovisningen, kommer spy! SUCK!



BlÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ 

Av Marie - 3 mars 2009 14:52

Jao igår fick man besök, först kom Malin så vi drog ner på stan och käkade osv, köpte även en ny tröja (bild kommer här under) Och sen får jag sms av polarn från gällivare och då är han hos mig ^o) Jaja, han kom ner på stan och mötte upp oss och sen åkte vi hem till mig, för han va sugen på kaffe ;) Så vi satt och snackade och kollade igenom mina uppgifter! Och glodde massa på tv och snackade skit! Fick även 2 tröjor av honom, har bara bild på en men texten syns lite dåligt (den jag har under den nya tröjan jag köpte, på kortet)

På tröjan står det iaf " Jag slutade med alkohol och sex! (värsta 10 minuterna i mitt liv) " Den har han tyckt åt mig, me like ;) höh! Fick en annan med tryck på också som sagt! Tack vännen (F) :) Tom den rosa bitchen ;)


Idag hade man då telebild som alla andra tisdagar ungefär, vi hade några som redovisade, och jag råkade ju vara en av dom! MEN det gick faktiskt ovanligt bra och det känns grymt skönt :) Nu är det bara att ladda upp inför imorron, åker iväg och spelar in våran film :) Och sedan mera plugg till projektarbete!


Allt för idag! Babaaj!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards