Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Marie - 8 mars 2009 12:24

Jag har inte så mycket att säga om helgen, men helt underbar var den iaf :) Förutom match fanskapet igår, men jag fick tyst på S ganska snabbt som satt och skrattade åt mig för jag blev bara mer och mer förbannad på allt!


Nu sitter man här och tänkte plugga, men kom på att jag är ju klar med denna kurs nu? Eller, vi har inga fler inlämningsuppgifter iaf! Imorron börjar våran innevecka och på tisdag 14:45 ska min grupp redovisa vårat projektarbete, så imorron kommer vi stanna kvar på skolan och träna lite så vi är säkra, för detta måste sitta!  :) Men det ska nog gå bra om vi tränar imorron, tagga! ;) 


Hoppas denna urtråkiga vecka kommer gå snabbt nu, vilket innebär att jag är ledig en vecka, sen ut på min underbara LIA :D Ååh vad jag längtas, ska bli sjukt kul att få komma tillbaka dit i hela 6 veckor!


Just ja, tidigare idag fick jag reda på att jag är typ släkt med Daniel westling som ska gifta sig med Viktoria ^o) Kul kul! :)


Aja, ne nu fåre vara bra!

Tjing 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards