Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Marie - 1 mars 2009 19:03

Bläää, nu har jag pluggat precis HELA dagen! Och bara EN uppgift som är klar, börjar lessna på denna kurs nu.. Men snart är den över, V.11 har vi innevecka och då avslutar vi även denna kurs samtidigt, sen V.12 är vi lediga ochV.13 har vi LIA i 6 veckor.. så underbart :) slippa alla jävla uppgifter och stress och få vara med mina goa brukare på boendestödet, kan det blir bättre? :) tror inte jag orkar plugga mera idag, nepp!


Pusshej!

Av Marie - 1 mars 2009 14:04

Började med att vi snurra runt i kramfors lite, snackade med lite folk osv :) Sen när vi gick in på kramm så vare nått "lag" som hade varit där så malin spanade lite *skrattar* Så satt vi och snackade om en viss nån som dök upp där inne, senare på kvällen hände en sak som jag INTE alls hade räknat med, men men gjort är gjort ;) (a) Men hade sjukt kul hela kvällen iaf, och jag ångrar verkligen inte att jag gick ut ;) Men så jäkla drygt när "han" är efter mig hela tiden! Aja tur man inte är där så ofta *skrattar* Sen ringde exet så vi log och snackade till typ halv 5 imorse haha :)


Men tack Malin och alla andra för en underbar kväll, den behövde jag verkligen ;) Älskar dig gumman <3


Nej nu ska jag fortsätta plugga så jag kan dumpa av mig lite uppgifter till lärarn:) Tjing tjing!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards