Alla inlägg under november 2009

Av Marie - 3 november 2009 17:02

Som rubriken säger, idag gjorde vi våran redovisning (dansterapi) och jag har nog aldrig någonsin varit så nervös över en redovisning som denna. Men sedan när det var dags, så tänkte jag på vad alla sagt till mig. "Jag fixar det, jag kan"

Och? Jo det gick såå jäkla bra, och jag är faktiskt riktigt stolt över mig, och fick massa bra feedback på våran dansövning, alla uppskattade den och alla hade verkligen skit roligt, som dom skrattade haha :) Och efter redovisningen så kunde jag verkligen andas ut. Nu är den gjord och det känns bara så skönt, den tog ju sin tid men ack så bra det blev! Sen påvägen hem så fick jag höra en hel del bra saker om mig, att jag växt så "förbannat" mycket som person och verkligen tar för mig nu, vilket jag inte gjorde tidigare.. Och det känns så skönt, själv vet jag inte om det är så.. men folk ser det tydligen!? Det kändes riktigt skönt för mig att höra detta, jag som är så osäker i mig själv, men detta stärkte mig verkligen :)


Så jag vill tacka till alla mina underbara vänner som funnits och stöttat mig för denna redovisning, det har betytt väldigt mycket!

Måste bara säga att jag har världens goaste och mest underbaraste mamma, tack för ditt stöd. Jag Älskar Dig! <3



Idag hoppar jag träning och allt vad det innebär och bara tar det lugnt, bara vara jag! Det är jag väl värd idag? ;)



- Jag är ganska nöjd med att bara vara jag!-

Av Marie - 1 november 2009 21:57

Hade iaf sten kul igår, förutom vissa saker som spårade ur totalt menmen!

Blev så att Anders följde med oss ut också, och träffade ju en hel del folk på Kramm som man inte träffat på ett tag så det var kul :) Men fy helvete vad jag mådde imorse haha.. men de vare värt ;)


OCH ÄNTLIGEN!!!!!!

Idag kom segern, hemma mot Frölunda efter 7 raka förluster!

En mycket bra match av Lander och Päjäärvi!


Imorron kör vi igång med våran 8 (?) innevecka av 10 möjliga!

Det börjar gå mot sluutet!!!!

Och denna vecka ska vi ha en massa redovisningar, bla jag och madde som ska redovisa om dansterapi.

På onsdag ska vi bli filmade, när vi står ensam inför klassen och babblar om något i 3-5 minuter.

JAG HAR ÅNGEST! Blähä.. men vad är det man säger, det som inte dödar de härdar? jojo tjena..


Ne nu ska jag se klart filmen "på smällen" sen blir det sängen så man orkar upp imorron, varit en jobbig dag med en massa huvvevärk!


Krams! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards