Alla inlägg den 21 november 2009

Av Marie - 21 november 2009 23:37

När mörkret faller på
är det dig jag tänker på
jag saknar ditt leende
jag saknar dina kramar
jag saknar allt med dig
det gör så ont, saknaden gör ont
saknaden efter dig min älskade pappa
jag vill ha dig tillbaka, kom tillbaka till mig pappa.
det går inte en dag, en minut utan att jag skänker en tanke till dig
jag önskar jag fick vara hos dig, och fick pyssla om dig, få hålla din
hand och berätta hur mycket jag älskar dig. Allt är så tomt och trist utan dig
du saknas min ängel. Om jag bara kunde få berätta hur mycket du betyder för mig,
om jag bara fick en chans att berätta hur mycket jag älskar dig.
Det är så orättvist, jag vill inte vara med längre :(


Jag vill till min pappa!
Jag Älskar Dig Mest Av Allt På Denna Jord <3
Du är min ängel, världens finaste och helt klart den bästa <3
Du fattas.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards