Alla inlägg den 5 november 2009

Av Marie - 5 november 2009 21:25

Då var våran innevecka över, den gick riktigt snabbt.. ovanligt snabbt! Men vi har mest haft redovisningar och lite filmning m.m Jag har lärt mig otroligt mycket under denna vecka, och jag har växt ännu mera känner jag och det är skönt! Det har varit en lugn och skön stämning i klassen, vilket alla märkte vilket var skönt :) Nu kommer vi därimot inte ses på ett bra tag eftersom vi drar ut på 19 veckors LIA på måndag, ser jag fram i mot! ;D Det ska bli skönt att slippa uppgifterna, slippa stressen och bara få mera kunskap på ett praktiskt sätt! Sen återstår det bara 2 inneveckor innan examen. Våran lärare sa idag att snart är det dags, fy fan vilken känsla det var!! :D Alltså, det är bara 2 kurser kvar plus lian, sen är vi klara :D Vi har funderat lite på vad vi ska göra den sista veckan, och på våran examens dagen, har lämnat in lite tips osv så får se om det fixar sig, vore jäkligt kul iaf ;D


Aja nu har jag babblat av mig lite :)

wheppa..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards