Alla inlägg den 9 november 2009

Av Marie - 9 november 2009 16:49

Började min LIA - Lärande i arbete idag på valla skolan :) Idag "chillade" vi mest runt, försökte hitta överallt, men vi får nog fortsätta resten av veckan tror jag, va ganska stort där hahah! Men dagen har varit bra, vi har mest varit och presenterat oss för all personal osv idag.. Vi måste gå runt med namnskylt, så den fixade vi idag, plus att vi fått varsin nyckel så vi kommer in överallt i skolan :) Jag gör min Lia med Madde därav "Vi" .. Imorron börjar vi kl 9, ska bli skönt.. Vet dock inte hur dagarna kommer se ut nu när vi "chillar" som dom säger, runt med en fritidspedagog denna vecka, och hon och jag har något väldigt fint gemensamt, nämligen TIMRÅ IK ;) Men det är skönt, och otroligt härligt att "koppla" bort skolan lite :) Imorron ska vi få göra lite mer grejer, bla vara med på vissa lektioner m.m, ska bli kul :) Och får ju träffa mina gamla elever varje dag, hur underbart som helst att se och träffa dom :D


Ne nu ska jag... INTE PLUGGA! ;)

wheppa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards