Alla inlägg den 30 november 2009

Av Marie - 30 november 2009 18:44


frågor om förhållanden


Är du singel? - Japp

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
Kärlek eller sex? - kärlek sen sex

Har du varit kär i någon? - Ja

Finns det någon för dig just nu? - Nej

 

Tio frågor om dig själv


Ditt namn? Marie

När fyller du år? - 20 juli

Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Japp tattoo piercing

Vilken årstid är bäst? - Sommaren

Vad tycker du mest om hos dig själv? Nada
Vad är du bra på? - Att bara vara jag

Vem älskar du mest på denna jorden? - Familjen
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på


TIO frågor om dina vänner

Vem är snyggast av dina vänner? - Säger jag inte!
Vem är mest partyprisse? - Deru

Vem är din allra bästa vän? Några stycken

Vem vet allt om dig? - Mamma <3
Vem är roligast av dina vänner? - Har många
Vem är den du helst har filmkväll med ? Malin maybe
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Ensam såklart


TIO Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Mamma <3
Vem är farligast i din familj? - Jag ofc! ;)
Vem ser roligast ut i din familj - Jag där med!

Vem är coolast? - Jag såklart!

Har ni något husdjur? - Jag har katten
Vem har du mest gemensamt med? - Brorsan och mamma
Vem står för underhållningen? - Jag och brorsan


TIO frågor om idag

Vad har du gjort? - Vaknat,sovit vaknar och sovit

Har du varit glad idag? - Njae är ju sjukis
Har du varit ledsen idag? - Nej

Har du gjort något bra idag? - Jag tog mig upp från sängen haha
Vad ska du göra nu? - Prata klart i telen :)
Har du gjort något dåligt idag? - Nej

Vad har du ätit idag? - Stuvade makaroner och korv

Har du duschat idag? - Japp

Är du trött nu? - Mest seg

Vad händer imorgon? - Ligga hemma och försöka bli frisk

 

Telefon/Mobil

Vem ringde du senast? - Mamma
Vem ringde dig senast? - Thomas
Vem sms:a till dig senast? - Lillebror

Vem sms:ade du till senast? - Lillebror


Övrigt

Är du hungrig just nu? - Nej

Vad är klockan nu? - 18:51
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Fb,bloggen,anstalten,bdb

Hur länge sen var det du träffade din morsa? - I Fredags

Hur länge sen var det du träffade din farsa? - !!!!!!


Musik

Lyssnar du på musik just nu? - Nej

I så fall, vilken låt för tillfället? -


Kärlek

Har du kysst någon idag? - Nej

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - !!

Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk? - Ja, jag kan bara jag vill

Är du svårflörtad? - Japp
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja

Har du nångång slagit någon? - Nej
Har du lekt med någons känslor? - Nej inte medvetet
Länge höll ditt längsta förhållande? - 2 år typ
Hur länge var ditt kortaste? - 2 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel, enklast så
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Eh nej?

Är du en bra pojk/flickvän? - Aop
Vem sov du senast bredvid? - Wilma
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - !!

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Siiter jag i :)


Av Marie - 30 november 2009 00:04

Jahapp här vare ett tag sen man skrev, kanske dags att uppdatera lite :)

Helgen har varit ganska okej, igår blev det fest hos mig! Var ganska trevligt faktiskt fast den höll på ganska länge hehe, sånt som händer ibland :)

Och imorse när jag vaknade så var jag dyng förkyld men icke nå bakis vilket var väldigt skönt :) Så imorron kommer jag vara hemma från lian, se om man är piggare tills på tisdag. Vore ju tråkigt om man missade hela veckan!


Ne nu ska jag fortsätta vara social i telefonen, så gonatt på er! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards