Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

snurr

Av Marie - 18 juni 2009 00:02

Mycket tankar och funderingar i skallen, kanske därför jag varken kan eller vill sova? iofs så tog jag mig en power nap tidigare men jag känner mig fortf seg. Men jag har alldeles för mycket som snurrar i skallen på mig. Vad tänker jag därimot inte ta upp här för det har ni inte med att göra, men dom närmaste vet och jag är glad för att ni finns och stöttar mig igenom detta, ni behövs verkligen <3 Nätterna är skit jobbiga, så fort jag somnar så börjar jag drömma.. dock inte vilka drömmar som helst utan det är samma dröm varje natt, en helt underbar dröm. Men när jag vaknar blir jag lika lessen och besviken varje gång. Varför drömmer jag det, är det ett tecken? isf på vad? Jag önskar drömmen vore sann, iaf blev till verklighet. Det är jobbigt, det tar mycket energi ifrån mig. Därav alla tankar och funderingar bland annat! Jag kan inte komma över dig, jag kan inte bara släppa dig och se på när du vänder dig om och bara går. tyvärr men jag tillåter det inte! Jag hoppas du en dag kommer att förstå <3  Du kommer imorron, så jag ska försöka få dig att förstå då, vad jag menar, vad jag vill ha ut av detta! Jag saknar faktiskt dig! 


Sen vill jag än en gång tacka min underbara brorsa som alltid finns där för mig och stöttar mig igenom allt, en fin kväll med mycket snack med honom har det varit och jag uppskattar dig verkligen. Jag hoppas vi ses snart, för du är värd den största och längsta kramen någonsin! Jag älskar dig storebror!


Sist men inte minst, Malin - Jag är tacksam för allt du ger mig under denna svåra period, jag vet att jag är inte är lätt att hanskas med, men du ger iaf inte upp, du finns och du försöker verkligen stötta mig trotts att du inte alls är pigg själv, tack vännen, tack! <3 Krya på dig nu stumpan!


Tack för mig!

 
 
Ingen bild

Syrran

18 juni 2009 00:19

Naaw va söt du är gumman!
Finns alltid vid din sida hjärtat!
Älskar dig massor (L)
/Din lillsyrra 4-ever

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 maj 2012 13:18

Hellu... Här sitter jag med mitt kaffe, har redan vare och handlat och tvättat klart för idag och klockan är ju inte ens halv två än.. Duktig som faen jag! ;)  Onsdag idag, blir nog mest bara lugnt under dagen och sedan tar jag med mig K ut på en b...

Av Marie - 22 maj 2012 13:58

Dåligt med uppdateringar här, tur man inte är nån bloggerska på riktigt ;)  Känns som att man aldrig har nånting att blogga om längre ändå, eller jo men de är heeemligt!! Men snart, ska vissa nyfikna individer få reda på vad som händer. ;) - Eller ...

Av Marie - 9 maj 2012 10:59

En överraskning åt er, en heeelt underbar sådan. Men tror jag drar ut på de ett tag till ;)    /M ...

Av Marie - 12 april 2012 13:21

Känner mig riktigt sliten idag, vaknat flera gånger inatt så har sovit väldigt oroligt (men jag vet vad de beror på) men de tär på kroppen dagen efter. Har iaf hunnit med lite ärenden på förmiddagen, och nu sitter jag halvdöd här vid datorn och klick...

Av Marie - 10 april 2012 10:44


Vilket fint väder vi fick idag, regn?! Så de blir nog till att vara inne, städa upp lite efter påskhelgen. Eller så får de vänta tills imorron. Håller iaf på att tvätta nu så nån nytta blir de gjort idag iaf. ;) Idag ska jag nog inte göra så mycket...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards