Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Marie - 1 juni 2009 16:57

Fy vad jag är dålig på att blogga nu för tiden! Jag har ju typ nada liv så inget roligt händer ju! Aja..


I lördags var det crusing, vi började dricka hos mig och sen gick vi ner på stan, sjukt mycket folk så man hittade knappt några man visste skulle dit vilket var jäkla tråkigt! Men Johan och Crille dök upp iaf så vi gick runt med dom en sväng, sen kom johan på att han skulle fixa nån som kör hans bil och så blev det så vi hoppade in i hans bil när den väl kom till Solle.. Men OJ va vi kom långt då, eftersom det var crusing så stänger dom av stan för andra bilar. SMART HUVVE! jaja, vi åkte en sväng iaf och sen började biljäveln ryka *YES* perfekt skit det där, så sprang in på hörnan för att hämta vatten. Där va ju vakten HELT dum upp i huvve, "tror du vi är 12 eller" nörd! Sen när vi väl skulle åka hem så kom barabas och jonas och snackade haha, säger inget mer om det jag men det var jäkla kul att träffa er iaf :) Men det var såklart en kul kväll ändå, roligt när det väl händer något här!


Söndag, stack till mamma och firade henne och busade med brorsans småttingar :) Sedan plugg.. och idag har jag bara pluggat, men det är så sjukt varmt så det är fan jobbigt, men men är snart klar med allt nu vilket känns UNDERBAAART!!! :D 


Pusshej! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards