Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Marie - 3 juni 2009 21:06

Sista telebilden var igår, hur skönt som helst :) Kom hem och satt mig i soffan och kollade på tv.. Helt plötsligt får jag skit ont i halsen och känner mig hängig.. fattar inte vad det kom ifrån, iaf så svällde halsen upp mer och mer och till slut fick jag svårt att andas, vid 23 tiden ringde malin sjukvårdsupplysningen åt mig och där säger dom att jag måste in PÅ ENGÅNG! Okej tänkte jag, gick dit och då säger tanten i luckan att det är flera timmars väntetid och att jag borde gå till vårdcentralen imorron (idag). Icke sa jag, kan knappt andas. Då jävlar blev det fart i kärringen, hon tog in mig direkt och jag gick före alla i kön. Dom trodde att det kan vara en allergichock, men isf mot vad, Kanske pollen! Ryktas om att det kan vara det iaf. Men jag har aldrig varit pollen allergiker. men hon tog massor med prover på mig och kollade verkligen ALLT tyckte jag, (satt bara där och yrade på) iaf så fick jag bedövningsgrejs med mig hem som jag ska svälja, och ipren och 1g alvedon.. Och ska tillbaka imorron om det inte känns bättre. Vilket inte jag tycker det gör, det där bedövningsgrejset släpper så jäkla fort och det är verkligen VIDRIGT alltså, hela käften och halsen bedövas och man har NOLL koll.. Men men, får se om det blir ett återbesök imorron..


Tack alla som finns för mig nu!

Hej! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards