Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Hockey m.m

Av Marie - 28 januari 2009 11:06

IGÅR började morgonen med att åka till skolan för att ha telebild, satt mest och surrade en hel del som vanligt, och ännu en gång råkade vi pajja den där skiten, denna gång avslutade vi uppkopplingen med huddik -skrattar- vi är så duktiga så "boväng" fick ännu en gång komma och hjälpa oss, jäla skit! Aja, efter telebilden följde jag med Madde ner på stan som skulle köpa lite barnkläder, och resultatet blev fin fint :)

Och sen åkte jag hem, hoppade in i duschen och käkade och sen kom dom och hämta mig, åkte till kramfors först och kollade lite och sen till Timrå :) Trevligt sällskap hade jag i telen på vägen dit och hem iaf -haha- Men iaf, väl där så släppte dom in oss halv 6, och såklart fick vi våran plats i klacken, nästan längst upp. Och jag skrek mig verkligen total HES, idag har jag knappt någon röst, men lika glad är ju jag för det.. eftersom Timrå tog hem 3p mot Rögle :D


Ja det var gårdagen det, underbart! Men idag känner jag mig bara stressad, vilken inte är bra för mitt blodtryck :( så mycket på gång nu, Väntar på att Jörgen ska höra av sig ang nycklarna som jag HOPPAS att jag får senast fredag alltså, för då kommer mina möbler :/ Och allt plugg, kommer snart gå in i väggen igen alltså! jaja. nog om mig.


Hejja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 maj 2012 13:18

Hellu... Här sitter jag med mitt kaffe, har redan vare och handlat och tvättat klart för idag och klockan är ju inte ens halv två än.. Duktig som faen jag! ;)  Onsdag idag, blir nog mest bara lugnt under dagen och sedan tar jag med mig K ut på en b...

Av Marie - 22 maj 2012 13:58

Dåligt med uppdateringar här, tur man inte är nån bloggerska på riktigt ;)  Känns som att man aldrig har nånting att blogga om längre ändå, eller jo men de är heeemligt!! Men snart, ska vissa nyfikna individer få reda på vad som händer. ;) - Eller ...

Av Marie - 9 maj 2012 10:59

En överraskning åt er, en heeelt underbar sådan. Men tror jag drar ut på de ett tag till ;)    /M ...

Av Marie - 12 april 2012 13:21

Känner mig riktigt sliten idag, vaknat flera gånger inatt så har sovit väldigt oroligt (men jag vet vad de beror på) men de tär på kroppen dagen efter. Har iaf hunnit med lite ärenden på förmiddagen, och nu sitter jag halvdöd här vid datorn och klick...

Av Marie - 10 april 2012 10:44


Vilket fint väder vi fick idag, regn?! Så de blir nog till att vara inne, städa upp lite efter påskhelgen. Eller så får de vänta tills imorron. Håller iaf på att tvätta nu så nån nytta blir de gjort idag iaf. ;) Idag ska jag nog inte göra så mycket...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards