Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Marie - 20 januari 2009 16:08

Nu har jag varit duktig, bytt sängkläder och städat. Men det ser fortf ut som ett bombnedslag här pga packningen *haha* Det verkar jag aldrig komma undan hur jag än vrider och vänder på rummet så är det fortf massa stök! Jaja det går väl till sig nästa helg när det är dags att röra sig till nya lyan ;D


Och nästa tisdag ser det ut som att vi åker till Timrå och ser när dom spöar rögle på hemmaplan, ska bli kul att åka iväg igen.. var ju ett tag sen sist, långt innan min operation och efter det kunde jag inte ta mig nånstans så nu är den banne mig dags att åka och se lirarna våra göra framsteg i tabellen ;)


Jag har totalt tappat fattningen angående packningen, det känns inte ens kul längre! Tappat orken, ska nog hyra in nån som kan det här bättre än mig, har för dåligt tålamod helt enkelt *haha*


Nepp, nu ger jag mig för stunden!

Hade bäst! 

Av Marie - 20 januari 2009 14:34

Haha jag har otroligt svårt att bestämma mig märker jag! Hade ju min gamla blogg, sen bytte jag till wordpress och där fattade jag nada! Så nu tog jag tillbaka bloggagratis men jag startade en ny, försöka vara lite mer seriös om det nu funkar!

Ska leka lite med "utseendet" nu!

Tjing 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards