Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Marie - 22 januari 2009 16:12

Igår så var jag som sagt med Malin, vi gick ner på stan och vimsa omkring där, och hämtade som sagt ut mina byxor, skiit snyggt :D så glad över dom!

Malin sov här inatt, så vi log och kollade på 3 filmer igårkväll/inatt tills vi somnade runt halv 4 imorse.. Sen bar det iväg till tvättstugan idag och sedan ner på stan med morsan, så nu har jag köpt soffan, köksbord m.stolar och ett soffbord och teve bord, men teve bordet fick jag som inflyttningspresent av mamma *ler* Så nu väntar jag bara på nycklarna till lägenheten sen drar jag, ska bli så underbart med eget, och såklart blir det inflyttningsfest nån helg framöver! :)


Har lite beslutångest, vet inte om jag ska gå ut i helgen eller om jag ska skita i det och åka på timrå matchen på tisdag istället? nån som kan hjälpa mig? är sugen på båda men malin har bara råd med en dera :/ Aja får se hur det blir.. Ikväll är det iaf hockey Timrå - Brynäs, får väl se hur det går, jag återkommer om det ;)


Nu göra annat! hade bra mina kära läsare :) 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards