Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Marie - 23 januari 2009 19:54

Imorse åkte jag till kramfors för att fira brorsan som aldrig blev av förra helgen för det var alldeles för kallt! Men Malin stog på busstationen i kramfors när vi kom dit så hon följde med oss in på LILO, där jag köpte 2 jeans och en tröja för 275:- Dom ska stänga affären så allt kostar max 100 kr, superbra! Sen blev det dollar, där jag köpte lite små saker till lägenheten, bla till köket osv! Sånt som behövs redan från början. Sedan åkte vi hem till brorsan och fikade och jag busade såklart med mina sötsaker :) dom är underbara båda två! badade E och han skvätter utav bara fan, men kul hade han :D Sen käkade vi jätte god middag och satt och surra lite. Sedan åkte vi hem då, blev en kortis dag men men, kan inte vara roligt jämt :b Jag är verkligen ap trött idag, knappt sovit nånting inatt, låg och snurrade till 05:00 imorse och va så jäkla less på värken i knät. Så nu måste jag börja med smärtstillande igen om jag ska kunna få sova på nätterna, trist! :/ Men nu ska jag försöka packa lite.


Hade bra mina kära läsare! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards