Alla inlägg den 26 april 2010

Av Marie - 26 april 2010 15:22

Har hållt igång sen kl 10 imorse, och nu säger mina leder ifrån.. Så nu blir det bloggen en sväng :)


Imorse ringde GS läraren och ville ha med mig imorron när vi ska köra genrep inför showen och självklart tackar jag inte nej till lite jobb ;) Så imorgon efter lunch ska jag på vallaskolan och träna upp mina duktiga dansare :D Och på onsdag kör vi våran tredje uppvisning sedan kör vi även på torsdag (både dag och kväll) det går riktigt bra för oss nu alltså, trodde inte det skulle bli såhär "stort" men så blev det, men det är jag bara glad för :) Och förhoppningsvis kan vi även köra lite i sommar om allt går som det ska, för nog har jag villiga elever som älskar att dansa! :D Ska iaf bli riktigt kul att få träffa alla igen, som jag saknat dom :)


Ne nu vila en säng :)

Härlig dag idag, me like!


Kramis!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards