Alla inlägg den 20 april 2010

Av Marie - 20 april 2010 12:14

Då var man nyligen hemkommen från skolan, har haft telebild och enligt läraren skulle vi ha redovisning på våra uppsatser idag, vilket även stämnde. Dock så hann inte alla med att redovisa, och JAG var en av dom! Blev ganska irriterad, jag har nämligen suttit varenda kväll och gruvat inför denna redovisning, sedan när jag väl känner mig hyffsat säker, så får jag inte ens göra det?! Haha, men men inte så mycket att göra åt, jag kanske helg enkelt förtjänade de (?) -skratt-


Kul att man börjat fått in lite kommentarer hit igen, verkar vara lite bergochdalbana vad det gäller det, men nu är den iaf låst! Känns skönt, mer tryggt :) Vill tacka min lillsyrra som skrev sån fin kommentar, tackotack ;]


Nej, man kanske ska ta och skriva lite på Behandlingsplanen så länge, får se vad dagen har att erbjuda :)


  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards