Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

Bara för att

Av Marie - 8 maj 2010 17:47


 Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån som har varit riktigt full: Haha ja xD
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: Nej
Gjort något riktigt dumt: Vem har inte gjort det?
Gjort något du verkligen ångrar: Ohjaa
Blivit full på ett släktkalas: Ja
Varit full i skolan: Nej, men sjukt bakis
Blivit portad ifrån en krog: Nej
Varit otrogen: Nej
Slagit sönder en tv: Nej
Önskat att du var det motsatta könet: Ibland så ;)
Åkt ambulans: Ja
Gjort nåt olagligt:  Inte jag eh (a)
Fått din mamma att gråta: Ja
Slagit ner någon: Nej
Skämts över dina föräldrar: Gör väl alla i fjortisåldern
Skämts över dig själv: Nja
Ätit från en papperskorg: Nej
Kissat ner dig av skratt: haha nej
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Bråkat med din Flickvän: haha flickvän? Störd eller?
Dricker du på helgerna: Händer väl
Vem är din bästa vän: M och C
Vad är du mest rädd för: Ingenting
Vilka kläder sover du i: Linne och underkläder oftast
Vart vill du gifta dig: Borta
Vad hatar du verkligen: Skitsnack och sjukhus
Varit kär: Jo
Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig: Mm
Är du ensam nu? Nej
Vill du gifta dig: Maybe
Vill du ha barn: Ja
 
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: ...
Såg dig gråta? Minns ej
Fick dig att gråta: Skit samma
Du delade en drink med: haha
Du gick på bio med: Minns ej
Skällde på dig: Tompe som vanligt ;)
Du kysste någon: Tompe

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Förkyld
Sjungit: Nej
Saknat någon: Ja

JAG HAR:
Digitalkamera: Jaop
Telefon på rummet: ?
Egen dator: Ja
Könssjukdom: Nej
Husdjur: Ja
Bra kompisar: Ja
Tar du receptbelagda mediciner: Ja
Vem vill du fika med just nu: Ingen

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?: Ja
När var din första kyss?: Minns inte!
Hur gammal var ditt äldsta hångel? -
Och yngsta? 18
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? : ..

Tycker du om kärlek?: Jadå
Har du flashat/strippat nångång? Nej
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Jaop!<3
Har du svårt för att bli kär? Jåå
När kysste/hånglade du med någon sist? När Tompe var här huh..
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Jajemen
När fick du senast en komplimang? Idag ;)
Har du träffat någon internet person? Japp
Har du hånglat med någon av samma kön? Tss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 maj 2012 13:18

Hellu... Här sitter jag med mitt kaffe, har redan vare och handlat och tvättat klart för idag och klockan är ju inte ens halv två än.. Duktig som faen jag! ;)  Onsdag idag, blir nog mest bara lugnt under dagen och sedan tar jag med mig K ut på en b...

Av Marie - 22 maj 2012 13:58

Dåligt med uppdateringar här, tur man inte är nån bloggerska på riktigt ;)  Känns som att man aldrig har nånting att blogga om längre ändå, eller jo men de är heeemligt!! Men snart, ska vissa nyfikna individer få reda på vad som händer. ;) - Eller ...

Av Marie - 9 maj 2012 10:59

En överraskning åt er, en heeelt underbar sådan. Men tror jag drar ut på de ett tag till ;)    /M ...

Av Marie - 12 april 2012 13:21

Känner mig riktigt sliten idag, vaknat flera gånger inatt så har sovit väldigt oroligt (men jag vet vad de beror på) men de tär på kroppen dagen efter. Har iaf hunnit med lite ärenden på förmiddagen, och nu sitter jag halvdöd här vid datorn och klick...

Av Marie - 10 april 2012 10:44


Vilket fint väder vi fick idag, regn?! Så de blir nog till att vara inne, städa upp lite efter påskhelgen. Eller så får de vänta tills imorron. Håller iaf på att tvätta nu så nån nytta blir de gjort idag iaf. ;) Idag ska jag nog inte göra så mycket...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards