Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Marie - 30 maj 2010 23:06

Har verkligen haft en toppen helg, igår blev det fira examen och sedan crusingen med dom BÄSTA! ;) <3 Hade en kanon kul kväll, vi snurra lite bil och pumpa lite scotts, hur kul som helst.. Om man bortser från alla bilköer, jag och M fick nämligen gå hur långt som helst bara för att komma ner på campingen för att pissa, bilkön var verkligen HUR lång som helst haha! Sedan blev det några timmars snack med frugan min när vi kom hem, och det handlade om gaanska fina saker ;) Och det var verkligen behövligt och nu mår vi hur bra som helst! Känns verkligen som att man lättat typ 12 kg! Så nu är det bara satsa och köra hårt på respektive, eller vad säger du Malin? *haha* (a)


Nu ska jag fortsätta kolla filmen med Malin och sedan blir det nog sängen, ska hjälpa mamma och flytta imorron, kommer bli så bra! ÄR sååå lycklig nu :D

Underbar känsla, tro mig! ;)


Puss på dig ;)

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards