Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Marie - 17 maj 2010 15:05

Kanske på tiden att man uppdaterar här?! Var ett tag sen såg jag..


Jahapp vad har hänt i mitt liv sedan sist då? Inte mycket ;)

I lördags blev det krogen med gogänget, kung kväll med roligt folk :)

Så jäkla kul att lill Ida äntligen är myndig nu, så nu kör vi våran Andersson-Karlsson haha ÄNTLIGEN! ;) Inatt sov jag hos mamsen, såg ut som att det skulle bli åska igår och jag är LIVrädd för den så det var tryggast hos mamma :) Men inte märkte jag av någon åska inte.

Imorse vaknade jag med otrolig värk i lederna, resultatet blev ny medinckur som jag nu ska äta en månad, förhoppningsvis ska den hjälpa när det är som värst :)


Jag känner mig tokstressad nu alltså, knappt 2 veckor kvar till examen och vad gör jag? skjuter på allting, som vanligt!!!! IDIOT man är alltså, så resten av veckan + helgen blir bara plugg, non stop! Känns ju, mindre kul! ;)


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards