Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Marie - 13 oktober 2009 14:09

La mig i tid, men låg bara och snurra och vred mig. Magen är ett helvete just nu, jag är så stressad och då kommer magkatarren! :( Imorse när jag väl vaknade så kände jag att denna dag kommer bli riktigt jobbig, jag hade fortfarande ont! Jag gjorde mitt bästa och klev upp, sa till mig själv att denna dag kommer bli bra, försökte intala mig det.

Kom på skolan, och jag bara yrade. Aja, jag gjorde mitt bästa även där och sedan satt jag och M och höll på med vårat arbete, ville bara hem! Efteråt for vi på shell och sedan på Valla skolan för att få tag i hon som ska ha oss på lian, men utan resultat igen!


Jag kommer hem, och vad ligger på golet? Ett paket! Tänkte inte så mycket på det och öppnade de, och jag får världens lyckorus, ett kort och ett halsband.. Kortet är helt otroligt fiint! Och texten, helt underbar.. Och halsbandet är såå fint :) ÄNTLIGEN fick jag le igen, känna känslan av lycka! Jag är så otroligt tacksam för allt du gör för mig, du anar inte hur glad jag blev, glädjetårarna bara sprutade på mig! Du är så otroligt underbar.. Känns bara tungt nu att jag inte fick krama om dig och verkligen tacka dig, men det får jag göra när du kommer hem igen istället, dubbelt upp! ;)

Tack så mycket, igen! Nu är jag bara så glad!! :D Vet inte hur jag ska beskriva min lycka :)

Kan tillägga att på halsbandet står det "Beautiful Angel"  :D


Ååh detta ska jag leva länge på.

Tack för allt!

Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards